AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.530

320i Cab -89

Sida 2 av 2
Lasseman3
Pär:an
Så din bil kan tänkas bli till salu...jag skulle vilja ha en E30 utan tak till sommaren.
Det vore fint om du kunde sända över lite info. utifall den ska bort.

Mvh /Lasse
Hejsan, jag leter e30 Cab. Ska säga att det är svårt att hitta en E30 i juste skick och bra pris. Även dem som begär mera har haft objekt som har varit förskräckliga.

Har insett nu att säljarna av "sommarbilar" värderar dem alldeles för högt.

/Z
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
-BeeMWe- har visst något speciellt inom sig när det gäller att sälja BMW med god vinst ;) Han kommer säkert lyckas denna gången också... Vi får väl se =)

Var det inte en 320i -88 som du lyckades kränga iväg för 30 papp förra året?

BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Jag kommer också bli impad i fall han får ut så mkt, det är ju i alla fall en 320 oxå, 129Hk och en massa bonus kg för att det är cab lär inte göra bilen till något fartvidunder... Själv skulle jag hellre satsa på en 325 för samma pengar, vilket jag också gjorde... :-)

Lasseman3:
Ska ta mig en funderare hur jag ska göra med bilen, har två alternativ, antingen kosta på den och trimma lite, eller sälja och troligen köpa en E36 Cab istället. Kan i alla fall tala om att den är lachsilbermet med svart sportskinn, lagom sänkt, nedlackad, sportsystem, 15" "MIM Juventus" & 99,5% rostfri!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Pär:an, sälj den och köp en E36:a istället. Stod inför samma väg val själv när jag hade min cab, det blev trimning och väg hållning. Inte fick man något extra för det när jag sålde bilen! Ok, jag hade hemskt roligt med bilen då jag hade den men när den blev såld och man räknade hur mycket man förlorade så var det inte värd det.

-BeeMWe-, om du tycker att dina bilar alltid blir för lågt värdera och du alltid säljer de för mycket mer så varför ställer du en värderings fråga igen? Undrar bara.

Mvh Abbe
Länk
Lasseman3
Hoppas bara inte de 0.5%:en rost är mitt på motorhuven ;=))

Allvarligt, det låter som en trevlig bil! Fundera så får vi se....
835
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Nä, de 0.5%:en rost är ytrost som sitter vid nederkanten på framskärmarna pga stenspruten från hjulen, visserligen har jag blästrat bort det och lackat i samma veva som när jag lackade ner bilen, så egentligen är den ju rostfri...?
-BeeMWe-
Ja imorgon blir den såld för 56 000 sådär lagom till vårsolen tittar fram :)

Tompa jag gjorde det igen hehe.

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
BeeMWe,

Bara att gratulera!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
-BeeMWe-
hehe, det var ju inte helt otippat ;)

Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.