|
|
|
|---|---|
|
Var kan man köpa detta, med eller utan xenon ? Har sett till E39 modellerna, men E46 ? Tacksam för svar | |
|
Finns inga kompletta strålkastare att köpa färdiga utan man får montera det själv i befintliga strålkastare. www-m-style.nu och några andra företag har dom. sök på ämnet i styling forumet. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Har köpt mina på Länk . Bilder kommer inom någon vecka, de är monterade men inte inkopplade än:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Robgus: väntar med spänning :) Tog de lång tid? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Leveransen tog ca 10-12 dgr och själva montaget ca 1 1/2 - 2 timmar. Det är inte speciellt svårt dock så ska man bara veta vilka bitar som ska monteras av och var man trycker,skruvar etc samt att det sedan är viktigt att lamphusen blir täta så inte fukt kommer in. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus: Har du spolare till dina framlyktor? Jag har och de blev ju som ett"wildcard" när jag monterade titaninsatts till framlyktan. 5 liter spolarvätska på golvet, kul. Nisse |
|
|
Robgus: vad blev slutnotan på då? Maveric: även jag har spolare tillframlyktorna, plockade dock aldrig bort de vid montage av titan insatserna så ja blev bara av med typ 0-5 liter spolarvätska. Bmw har stjärnan under huven. |
|
IgorP |
hur tar man bort spolarna? jag vill lacka om mina har en jävla massa stenskott på domn : ( |
|
IgorP: Ta en liten mejsel och bänd försiktigt ut dem. Sedan kommer röret för spolarvätska att följa med ut. Röret är bara att dra bort. Men var uppmärksam på att du då inte har något stopp för spolarvätskan. Alltså, se till att spolartanken är tom innan du monterar bort spolarmunstycket. Hoppas detta hjälpte! MVH Tobias |
|
|
Maveric: Jag har spolare och det blir lite blött om man inte har tom tank.. Wendtan: Angel eyesen kostar 269$ exklusive frakt och montering. Beroende på hur du vill koppla dem så behöver du ett relä och en eventuell switch, mina ska kopplas via en separat switch som sitter vid säkringarna och när de är på så kommer de lysa vid parkeringsljus och halvljus (jag har ej automatiskt halvljus påkopplat) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.