|
|
|
|---|---|
|
God morgon! En kollega till mig har precis förfärvat en 523iA 1998 års modell. Den är utrustad med komfortpaket, skinn, s-däck på alu samt v-däck på plåt. 8800 mil och svensksåld. Före leverans skulle huven lackas om, i övrigt var den i fint skick. Säljare är Borgs Bil i Vällingby. Först var den utsatt för 199´, sänktes till 179´och slutpriset blev 170´. Jag tillfrågades vad jag tyckte om modellen, priset m.m. Spontant kändes det som lite i de övre regionerna men med beaktande av det relativt låga miltalet, den hyfsade utrustningsnivån och garantierna från en auktoriserad BMW-återförsäljare undrar jag om inte 170´är helt OK. Varken i över- eller underkant. Vad tycker Ni? Erik Bromma | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Är väl helt OK med det låga miltalet och garantier. MVH Hasso Länk |
|
Något lite i överkant, men inte extremt. /Simon |
|
|
Med tanke på att det är hos BMW-handlare så tycker jag att det är helt ok. /Erik |
|
| Lite i överkant är det nog, fast samtidigt så är det ju viktigare att han känner sig nöjd med köpet än att priset är lågt. :) Tror din kollega gjort ett helt okej köp. | |
|
Tack för Era snabba svar. Kollegan, som för övrigt är en hon, blev lite ängslig över priset ett tag men det verkar ha gått över. Vidare har jag blivit utlovad att få ta en provtur när den har levererats, idag eller imorgon. Alltid lika kul med något nytt, jag blir som ett litet barn igen! Erik Bromma |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kör bara bilen annars kan det bli flera barn:DDD MVH Hasso Länk |
| Hasso!!!!!!!! :D :D | |
|
Rätt nyckel i rätt hål, uppfattat! Tipset uppskattas sannolikt mest av kollegan samt min sambo, dock av olika skäl. Erik Bromma |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.