AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.933

AC Schnitezer alu pedaler

Sida 2 av 2
Okey... då ska jag nog lista ut det... Jag kommer nog att gå på ACS pedalerna... dom är lite snyggare enligt min mening.
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Håller helt med dig. Känns gedignare också om man nu kan säga det om pedaler:)

//Robban
BMW CS #4729
Länk
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Robgus: Det skulle betyda att fotstödet är dyrare i Belgien än i Sverige? 1700kr mot 1500kr. När hände det senast? Pedalerna kostar c.1800kr i Sverige mot 1500kr i Belgien.

Länk

MVH/Andrè

André: Om du har läst priset i OCL Brorssons prislista så får du tänka på att lägga på 25% moms.

/Per
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Det är inkl.moms

Länk

MVH/Andrè

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hasso: Har precis pratat med LO-s(BMW) i stan. Enligt killen i butiken så finns det inga M-Alu pedaler till E-39?! Det finns bara till 3-serien tydligen. Det enda som finns är M.fotstöd för 510kr och den finns också i tillbehörskatalogen. Inga pedaler alltså? Mycket besynnerligt. Någon som har handlat M-Alu pedaler till en Automat på BMW? Har Ni i så fall art.nummer?

Länk

MVH/Andrè

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Det är inte alltid det är billigare utomlands som man gärna vill tro:)

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Som sagt... det får bli en uppsättning med ACS pedaler... och handbroms handtag tror jag...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Se under rekondrepet där finns ACS pedalerna i full fjäder. Hade haft ACS forstödet om jag inte köpt m långt före....Andre helt korrekt det finns bara till3:an samt fotstöd inga bmw org alu till automat. Snyggast blir om man tar allt i ACS men mina funkar de också mstyles funkar de också:)
Asken
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Asken: Tycker det är dåligt att det inte finns orginal M-Alu pedaler till E39. På Hasso lät det som om det fanns men det är väl bara M-Styles och där är ju gaspedalen 1cm för kort! Ser inget vidare ut tycker jag. Då är det bara AC Schnitzer som gäller ser det ut som! Ska det vara så ska det vara det bästa!

Länk

MVH/Andrè

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.