|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha hjälp med att värdera min bil. Det är en 528iA Touring -97, Utrust lista---- Glaciärgrönm 17100mil ,Navi-TV (Senaste Navi-skivan),text-tv .Steptronic ,multiratt ,cd-växlare,int-barnstolar,Restvärme,Telefon ,ACC, mm .Bilen har nästan allt utom skinn och elstolar . Nya 18 BBS Splitt RXII(värde 39000:-) Privat import -00 från Munchen. En tidigare ägare (äldre gubbe) , S-bok ,fulldokument ,OBS-ärliga mil .. Bilen är så gått som Nyskick Vad kan den vara värd ??? jossi | |
| ca 160 , fälgarna gör varken till eller från kanske bara 5-8000:- på bilen | |
|
Tack för svaret Magnus, det var ungefär det jag hade tänkt mig också, Omkring 155-165 . Men jag vet inte om jag vill sälja min finna kärra , jag är så j-vla nöjd med den .Han går som en dröm... Jag har haft säljartankar , för jag är sugen efter en X5 97-00 Vad har du för erfarenhet av X5:an ? jossi |
|
|
Josef, har för mig att X5an inte kom 97. Tror att du får betalt som "Gasar-Magnus" säger. Enda kruxet är miltalet och färgen skulle jag tro. Har den har stolsvärme förresten? Om inte är det ett litet minus. Kan bara önska dig lycka till med din försäljning! /Simon |
|
|
Den kanske kom -98 X5:an. Nej jag har tyvärr inte någon Stolvärme.. jossi |
|
|
Stolsvärme kostar 2500 att eftermontera på Bil och Marin Textil i Linköping har jag hört..kan vara bra att upplysa en eventuell köpare om.... /Simon |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Varför inte använda modellguiden istället för att gissa:)) Länk MVH Hasso Länk |
|
Det var smart Hasso.. Tack jossi |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej Josef, såg din köpesannons. X5 kom som -00 års modell, så tidigare än så är lite svårt att hitta. Letar själv sådan, men tyvärr är jag inte ensam. De som är något att ha, som har Navi och sportpaket, kostar från 480000 kronor. Det går att hitta dåligt utrustade 3,0-or utan skinn för 400-410000 kr. Det finns en kanonbil i Norrköping, en svensksåld topasblå 4,4. Den bilen är så välspecad att jag själv kunde ha beställt den, men då begär han 530' för den. privat! Mycket bil, men mycket pengar också. Det är så mycket pengar att jag funderar på att köpa en M5 E39 och samtidigt ha min 540 iAT kvar istället.... Avseende din bil; tror dina 155-165 är rimligt. Den saknar skinn och lite mer prylar, samtidigt som 17' mil är ganska mycket. Men sälj fälgarna separat, du får aldrig vettigt betalt för dem på bilen. Lycka till! mvh Johan |
|
Hej Johan Jag tänkte jag skulle ta mig tid och titta på den X5:an som fanns i Norrköping .. Men det har inte bilivit av .... Det är som du säger att man kan få en M5 e39 och ha kvar kärran. Vi får se vad som händer ,, Om vi vinner på lotto eller något , för det är ju mycket pengar. MVH jossi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.