|
Sida 7 av 14
|
|
|---|---|
|
Smålänning! Ang. Nissanforumet. D verkar ju finnas både bra o dåliga människor där... Hur kan ngn låta bli att köpa BMW för att människor med utlänsk härkomst gillar/äger en likadan? E d fel på o ha ett kneg(pizzabagare mm)?? Får inte invandrare gilla fjortisar? Får inte BMWägare köra fjortisar? Ja gillar alla snälla människor. Inkl invandrare, fjortisar, Nissanägare, pizzabagare, så det så. FRED PÅ JORDEN M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
Reven |
50% gbg 50% sthlmare Vilken blandning, men den funkade;D |
|
Är helt svensk som bor i arjeplog men är född i göteborg och tycker det är skoj att det är så mycke blandade nationaliteter på forumet /Niclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| Engelskman så klart men jag gillar BMW särskilt E36 coupé | |
|
75% svensk (Hudiksvall) 25% tysk (fråga farmor??) och bor i norge (Oslo) sedan 6 år tillbaka... Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Norrlänning till 110% 200km/h-50km/h på 1s Länk |
|
|
50% västgöte (pappa) & 50% dalmas (mamma) men född i Stockholm. __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
| Världsmedborgare men står skriven som svenne hos skattemyndigheten ;-) | |
|
Född i Tyskland 8mil från bilarnas Mecca uppvuxen i sverige dubbla medborgarskap. |
|
|
Född i Persien "Iran" men uppväxt i Sverige Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
anted |
Svensk, med en grekisk farsa! Har dock inte haft turen att lära mig grekiska. |
320-325 |
svensk |
| Tacka vet jag mitt kära hemland Suomi.... | |
| Född svensk med holländska anor om man går några generationer tillbaka | |
|
Polack, men född i Sverige Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Grek! Hmm 2st halvgreker, 2st helgreker (inkl mig), och en som inte vet? -=Brings Me Women=- |
|
| 50% Polack + 50% Svensk = 110% Skåning | |
|
Jag är 50% Svensk 50% Finsk, har dubbelt medborgarskap, Både svenskt giltigt pass och finskt giltigt pass. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
100% Svensk viking. |
|
| finlandssvensk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.