|
Sida 4 av 14
|
|
|---|---|
|
Född i Sverige men båda föräldrarna är polacker.. verkar vara en hel del med polska rötter här på forumet.. kul :) ------- Martin |
|
| Jag är född i Svergie men har finska föräldrar. | |
|
Dansk, som skall på semester i Sverige om 2 veckor. Hilsen Rold (dansk) |
|
| 100 % norsk :) | |
sno |
Svensk med pæronen från Polen. Båda importerade under lækarbristen i sverige på børjan av 80talet. Kul att se att så många andra på forumet hade polska røtter :) |
| Svensk men det är flera som har trott att jag är finsk.. Bara för min TOK ljusa hy =/ Har alltid varit avensjuk på dom som får färg som inte jag får =((( spelar nog ingen roll vad man är så är man nog aldrig rikigt nöjd =) | |
| MADE IN TEHERAN-IRAN | |
| Ostolt svensk. Men ska nog göra något åt det genom att emigrera. USA (eller Schweiz). | |
|
Svensk far och mor. Men Morfar och mormor från Berchtesgaden i Österike/Tyskland. |
|
|
25 % Äkta Skåning och 75 % spanskt blod ser man lätt på körstilen ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
Agge |
Kommer från Grekland men är född i Sverige. MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
50% finne 50% ungrare men född i Götet=100% svensk Bilar kör man, BMW åker man.. |
|
Espen |
Made In Hästens! Som var placerad i ett sovrum på den södra kusten i norge, närmare bestämmt Stavanger/Ålgård -Eppe- Born2XLR8 |
|
Rakt igenom Svensk. (Värmland) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
| Stolt Bosnier! | |
gangsta_toth |
Född svensk (Skåning) med Ungersk härkomst. "Power without control is... interesting." (Snodd fråm Kawa triple-klubben) |
Perkka |
Norrlänning, farsan från Skutskär.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Finne :)) | |
|
Svensk. //Palle |
|
|
75% stolt svenne och 25% finne (farfar 100% finne) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.