|
Sida 3 av 14
|
|
|---|---|
|
Svensk på papper, X-Jugge (Kroat) i blodet. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Verkar finnans många bröder med polska gener i sig, trevligt:)) Själv är jag född i Polen, men bott här i 13 år och har svenskt pass. /Dominik |
|
|
juggeblod har man i sig. född i sverige sedan 36 år sedan. svenska papper. man är väl halvjugge och halvsvensk något i den stilen :-)). |
|
|
Svensk från Stockholm men bor sedan 2 1/2 år i Belgien och jobbar i Holland. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| !!!!!!!!! IRAN ,avundsjukan människans värsta sjukdom | |
|
Iran, Tehroni. Trodde inte det fanns så många iranier här, det här var trevligt. Man kanske kan ordna en iranier träff fram till våren :)) /Ashkan |
|
| Ölänning till 95% ngt litet Sverige besläcktad är jag nog med. | |
|
Hälften värmläning, hälften västgöt, som bor i Göteborg... Med andra ord svensk! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
inga från asia haa? knas e ja är väl den enda koreanen här inne ;) |
|
|
Afghan,,, Länk |
|
| en turboturk. | |
Kristo |
Makedon! |
|
Finlandssvensk från Österbotten |
|
Tigerr |
Jag är svensk, men tycker om norska flickor..! ;) Tigerr |
|
Made in Finland! Bee My Wheels |
|
|
Jag är invandrare, eller utlänning som det också heter! Fast landet som jag är invandrare i är härliga Frankrike, La France :) Min nationalitet däremot är EU/Svensk och mitt ursprung är Stockholm, Sverige. Här ser de med stora ögon på en 7-serie då en 3-serie anses vara symbolen för framgång och en 5-serie (både E34 och E39) den absoluta höjden av lyx och dekadens. I det parkeringsgarage där jag är abonnent försökte de först korrigera mig och tala om att det inte finns någon '740' modell av BMW när jag först registrerade mig där :) Mvh Björn |
|
|
Svensk från det ljuvliga Halland :) Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
T_J |
Svensk från Norrland som tycker det är otroligt att löjligt att hacka på andra bilmärken. |
roine blom |
stolt svensk fast man kan tro annat när man ser min stavning hadde ganska brottom genom skolan... |
|
E född här och bor i Värmland..för tillfället.. /// Clyzzon Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.