|
Sida 14 av 14
|
|
|---|---|
| visste inte att det fanns så många juggar här :P | |
| Rumän. | |
|
Utcheckad Svensk, dock med medborgarskapet i behåll. Bosatt på Cypern. För tillfället körs Honda... CB1300... Jaja, jag vet... /Pontus |
|
| Svensk med en förälder från finnmarkerna kring Dan Anderssons tassemarker så några generationer tillbaka är nog finnblandningen ett faktum. | |
|
Svensk. Rötter i Vikbolandet (bondeslätt utanför Norrköping) och Örnsköldsvik. Född i Norrköping, bott i Sthlm sedan 6 år. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Svensk. Föräldrar från småland men född och uppvuxen på sveriges framsida! | |
|
Dansk från Köpenhamn(Finns också svenskar inom släkten), flyttade 2006 över Öresundsbron och är numera bosatt i Malmö. //Anders |
|
|
Mest tysk sedan svensk och lite polsk. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
50% ryss 50% palestinie en jävla blandning =) |
|
| Öschötte | |
|
EU-medborgare född som 3:e generationen Stockholmare, men uppväxt i dess omnejd. Har anor från nästan hela landet mellan Arvidsjaur i norr och Karlskrona i söder. Bor sedan snart 12 år i sydvästra England och har relativt nyligen avverkat ett års stationering i Grenoble, Frankrike. --- Bilblogg: Länk |
|
|
Dansk skåning :D _________________ I luv my Beemer ! |
|
|
62,5% Danskar 12,5 Svenskar 12,5% Scottsmann 12,5 % Franskmann Bosatt i Skåne :) |
|
|
Ja é en rekti värmlänning ja (Svensk) All cops are bastards |
|
|
"svensk" är jag väl med. Tror jag:) |
|
|
Jag är Svensk i GBG.....:-) Vad är hårt på utsidan och slemmigt på insidan? En BMW med dess ägare på insidan så klart. Slemmiga och glada..-) Ha det underbart |
|
| Heia Norge | |
|
Jag är 75% svensk och 25% dansk. Heja Danmark!! Äger alltid 1 BMW |
|
| Svensk, Stockholm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.