|
Sida 10 av 14
|
|
|---|---|
| ännu en svensk! | |
| Med tanke på BMW förknippas med kebab och sånt, brode det vara många invandare som äger BMW. Men de flesta som kör BMW är svenskar. Jag är ingen svensk däremot en invandrare från Eritrea. | |
|
100 % FINLANDSSVENSK!!, men har tillfälligt emigrerat till Sverige Gas åpå ba pojka |
|
Mr Jim |
Svensk |
Tux Thunderbird |
Soki, nu är vi fem. Är dock precis som k1mzo adopterad. Född i Seoul, till Sverige 8 månader gammal, uppvuxen i skåne och är alltså 100% rödgul pingvin. /TT "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650 |
|
Gotlänning sedan tidigt 1600-tal, dessförinnan tysk, och innan dess Österrike! Älskar det mesta i det italienska köket, men även indiskt, köttbullar och kroppkakor.Taco och hamburgare är inte fel heller. /A |
|
|
jebiga... då måste jag tillägga att jag är jugge. Verkar som om varenda jugge i Sverige fastnat för Volvo och BMW :D |
|
|
pa jebiga.. Serb, uppvuxen i Malmö nedde: ja det är övermånga Juggar som kör BMW, det e något speciellt med att vara Jugge o köra en svart BMW :) Mvh Dragolito |
|
| halv svensk / halv engelsk | |
| Världsmedborgare, såklart. | |
| jag e albanosvensk | |
|
Född i Bagdad/Irak civilisationens mekka. Där uppfanns bla hjulet. Utan hjulet hade inte detta forum änns existerat. |
|
|
Ungrare ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
| Svensk. | |
| Svensk , finsk 50% / 50%. Född i sverige | |
|
1/4 svensk, 1/4 dansk og 1/2 norsk...ergo er jeg 100% skandinav, dog norsk statsborger :-) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Ska vi vidga perspektivet lite ? Eftersom jag är bott halva livet i Östergötland och andra halvan i Skåne med viss mix så kallar Skåningarna mig för "jävla Stockholmare" och Östgötarna mig " jävla Skåning". Snacka om ras/nationaliteststillhörighet. Trots att jag garanterat liknar en vit kanin i vinterskrud. Hade jag haft en kebabstylad svart BMW med belysning som ett rullande tivoli som hade dom väl kallat mig för "jävla svartskalle". Låt oss nu skita i nationalitetssnacket vi är ju faktiskt alla "jävla utlänningar" om vi kom till planeten Pluto. Det finns ju istället så mycket intressant att diskutera kring själva bilen BMW. |
|
|
JAG ÄR SVENSK bmw forewer |
|
|
Helt klart Svensk Sjöberg |
|
|
Är skåning(Egen nationalitet ju) /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.