|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har precis köpt en svensksåld M535-87 med 12000 riktiga mil. Den är helt orginal med fälgar och allt... Det finns inte en rostfläck på bilen och går helt perfekt utan några missljud. Det enda som jag vet nu som behöver bytas är kylaren. jag tror mig ha fått tag på en riktig pärla! Men jag fick ge 35000 sek för den, överpris??? Eran värdering??? Mvh LarsH | |
Bmwdrivernr1 |
Jag tycker att det verkar vara ett bra pris!!!Gratulerar för ett bra bilköp:))Vad är det för färg på den?? Mvh/Jonas |
|
Jag tycker det låter som ett mycket bra pris om bilen är så fin som du säger. Grattis! |
|
|
Hej Den är svartmetallic med BBS split fälgar och den har 5 tidigare ägare varav en var min farbror och en annan var min brors tidigare arbetskamrat då han fortfarande jobbade som mekaniker på BMW solna, så bilen såg jag första gången -91 så historiken känner jag mycket väl till! Så nu får det bli vår illa kvickt! |
|
| Tämligen högt pris men fina orginal bilar (putsbilar) skall ligga där för att få den omvårdnad och kärlek dom förtjänar | |
|
Om den är i ett så fint skick tycker inte jag det var ett överpris. 12000 mil är ju ingenting. Hoppas du vårdar den lika ömt och bra som tidigare ägare verkar ha gjort =) mmm drömmer fina drömmar om en M535i i enastående originalskick ;-) ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
En fin M535 som din verkar vara skall ligga där enligt mig...Alltid mera sug efter en välvårdad vagn med få mil,dvs lättare att få vad den är värd då ;) Sen blir inte heller M535:an vanligare om man säger så :) Mvh Janne. |
|
| Brukar ligga i den prisklassen om dom är fina! | |
|
LarsH: låter som ett rimligt pris med tanke på att bilen kommer/är ett het objekt.Det flesta var vel vita om jag inte mins helt fel som såldes i sverige? Man kanske får se den inom kort med tanke på att du bor i stan:) Grattis |
|
|
Lars: skicka ett mail när/om du ska sälja den. :) Grattis till en underbar bil! Personligen tycker jag att det var ett mycket bra pris! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Gemini__ |
Tjoho! Precis som många andra måste jag få ge min synpunkt på det hela. Tycker att priset var mycket rimligt, absolut inget överpris! Hoppas du fortsätter vårda den lika ömt, som tidigare ägare förmodligen gjort. Vad ere för utrustning i den? Mvh: Thomas |
|
Gemini. Det är i princip ingen utr i den, taklucka men det kanske var standard? Ingen AC, ingen skinnklädsel osv... En svart skinnklädsel ska inskaffas så småningom, men just nu läggs alla pengar och energi på diverse sevice och kylarbyte och lite annat småplock. Bilen har stått still i över 3 år utan att startas, vilket alltid kan ge otrevliga överraskningar... Mvh LarsH |
|
|
Absolut inget överpris.. Mvh Mathias |
|
|
Super bra pris dvs billigt. Jag ger ett exemempel..jag har varit spekulant på en M535-87 rödmetallic, norrlandskörd med 18000mil på mätaren, helt original utan rost då den bara är vinterkörd. Ägaren begärde 39000kr men två andra intressenter kom mellan och priset blev först 43000kr sedan såldes den för 46000kr till en av dem när det blev budgivning. Ibland är snabb affär inte så dålig trots allt. Ägaren var glad och sa -jag undrar vad den är värd om jag behåller den och säljer den nästa år istället? |
|
|
Jag var när och köpa en extremt välskött och fin ex för 65!!! Då var det en bil som är i topp skick och mycket på kostad, jag ändrade mig när jag hittade M3:an jag har idag. Bilen ifråga är fortfarande till salu. Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe: 65000:- för en M535a?? Hur såg den ut? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Abbe: Ja var är den för M535 för 65K och har du mera input alt länk till bilen? |
|
|
Jag har sneglat på priserna i tyskland...fina lågmilare runt 10-12000 mil ligger där på 6-6500euro Dom få riktiga lågmilarna man har sett....runt 6000mil....har stått rätt så högt ca 8000-10000euro. Lars utan att ha sett pärlan så tror jag att du har gjort en bra affär...många m535or har blivit hårt misshandlade och om man hittar en välskött fin bil så ska man nog inte tveka. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Bilen finns i Gävle (såg den senast i somras) och rullar väldigt lite varje år. När jag var intresserad av den hade den gå ca 16000 mil (tror jag) har svart skin, 17" Hartge fälgar. Jag personligen tycker att bilen är väldigt fin har hemsk sugen på den fast priset var mycket högt, jag vet vem det är som äger bilen så om någon är intresserad kan jag kolla om bilen fortfarande är till salu. Jag hittade ingen bild på den men det har funnits bild på den tidigare här på bmwpower. Mvh Abbe Länk |
|
Jeppe Johansson |
underbar bil till ett bra pris. Grattis till köpet, letar också efter liknande bil. 535iM med låga mil, kanonskick. gärna fullutrustad. Någon som har tilll salu?????? "Jeppe" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.