|
|
|
|---|---|
|
Hmm... Hur ska jag börja.. när jag köpte min älskling så gick hon bara på 5cyl men det avhjälptes med lite 98okt och en tung höger fot.. (bilen har stått still nästan ända sen jag köpte den förra våren) hart bara kört kortare rundor(500m-2-3km), handlat cigg och å sladdat.. då ville den inte gå rent om man gasade för mycket, hade jag svensson gasläge(1/4) så gick den att varva ut, men stämplade jag så pluddrade den bara.. Sen en dag så blev det värre och värre. När jag körde så började den sacka rejält så jag svängde in till vägkanten där den stog och hostade lite för att dö helt sen.. Nån vänlig själ som kan ge mig lite andlig ledning.. Är ganska så nollad på sånt här.. Kan det va styrbox?, gasspjället som hänt sig?, skit i filterna? Sen inte nog med detta så upptäckte jag att min bil hade förvandlats till pool när det regnade.. Det läcker jävla mej in nere i "baljan" vi vispetorkaren vi förar platsen, någon annan som känner till nått liknande? Bara fläska på med silikonet eller? Tack på förhand.. Klantarsle söker hjälp... | |
|
Ingen som har lust att ge mig nått tips? Eller e min story för luddig?? Kände att den luktade soppa sist jag skulle veva igång den, såg att det droppade nån stans från motorrummet, hittade inte vart dock.. Kan det vara nått filter eller dyl. som har hängt/satt igen sig? Nåra polare todde att det kunde va gasspjället som hängt sig, möjligt? |
|
_hubbe_ |
Börja med att byta tändstift och tändkablar... |
|
Jo, tänkte göra det.. hoppas på att det är nått sånt. kan man köpa "universalkablar" eller blir det fuckt på beemern? de har ju en skena som de ligger i.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.