|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet nåt om effekt ,pris och modifieringar. Mvh stefan | |
|
Lättast är väl att köpa ett kit från ESS, men det är nog inte billigast... Saxat från Länk 93-95 325i 7PSI 285HP 4795.00 4795.00 (Årsmodell, bilmodell (e36), laddtryck, antal HP samt pris i USD och Euro) //Koffe |
|
|
En arbetarkompis pluggade i en komp på sin 330, e46. Två dagars jobb, 50000:- vipps 340Hk... enkel match! Mvh Henrik. |
|
|
Vars köpte han dom grejorna och vars hittade han all information. Mvh stefan |
|
|
Kan nästan sätta en peng att han hittade dom där jag hittade mina till min 540, www.estuning.com Mvh Asken |
|
|
Hur enkelt är det att koppla in/ur en kompressor egentligen? Jag har en känsla av att Jesperados arbetskamrater blir gnälliga om jag försökte mig på att besiktiga bettan. My hopes are not always realized, but I always hope. (mao Jag hoppas på att det står en e30 M3 på gården varje morgon ;) |
|
|
Min bil blev besiktigad u.a. med kompresssorn från ess monterad före jul. Så snygg är finishen men det går ju inte att komma ifrån, kompressormontage är olagligt. Attt koppla in ur tar 10-15 timmar om man skall ta väck hela satsen. Priserna hoss Ess är lika dyrt att åka dit och få det monterat som att montera själv i sverige. Dock är det ett äventyr i +50k regionenóch trots all driftsäkerhet så tar man all risk själv då man trimmar befintligt konstruktion. Mvh Asken. |
|
|
Jepp, det var Ess tuning i Norge. Som Asken nämner snygg finish. Det ser verkligen proffisionellt ut. Mycket bra arbete... kan ju nästan tro att man gjort det själv! ;) Mvh Henrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.