|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått tagit över en BMW 1602 -71. Men för ca: 4år sedan rev tidigare ägare ner trummorna bak för att renovera, han tappade intresset och bilen stod sedan i 4år. Nu när jag tänkte skruva ihopp bilen vet jag inte om allt är komplett och hur sakerna ska sitta. Om det är någon som har några bilder om hur det ser ut osv. vore jag mycket tacksamm för det. Med vänlig hälsning Jonas Enberg jonas.enberg@retea.se | |
|
Har inge bilder, men kanske kan vi hjälpa till ändå. Sitter nånting av bromsgrejorna kvar innanför trumman? //Erik// |
|
|
Jag har en bild i verkstadshandboken... Ska se om jag kan scanna in den åt dig på jobbet. Har du fax, maila nummer i så fall så faxar jag över det istället. Rev precis ner mina bromsar...tyvärr tog jag inga närbilder på det. kan lugna dig med att det inte är några problem med vare sig monteringen eller eventuell reservdelsåtgång! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Bilden är skickad hoppas det blev ok o välkommen till forumet. Länk Bmwcs 3381 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.