AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
285

Byte av elsystem

Hallo..! har tänkt mig att uppgradera min 520 lite i sommar i elektronik väg.. Har en bimmer som är snåål utrustad.. 4 elfönster och en eltaklucka.. typ inget mer.. lilla kombin, analog klocka, ingen farthållare samt inget larm. Inget av det är förberett heller! *tvi tvi tvi* Så ja har nu tänkt att om ja har råd så ska ja ta och byta massa kabel så att ja kan skaffa nått av detta..! Någon som har gjort detta och vet vad det är för delar jag behöver och vad de kostar.. har mejlat till ecp men dom är lite sega på att svara för mer än det dom har på lager, vilket inte verkar va mycket...! MvH Anders
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
ska du montera in en stora datorn så kommer det att kosta PENGAR om du inte har nått draget redan.fart hållare kostar kanske någon tusen lapp så det är ju möjligt

Joakim Eriksson
hehe Jo att själva kabelhärvan kostar en del vet jag.. men frågan är vad mer man behöver..
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
ja du behöver ju själva datorn och säkerligen en jäkla massa givare för alla grejjor.
när de hade stulit bilen min och sen när allt som var borta skulle monteras tillbaka tex färdatorn gick detta lös på 11000kr och det var bara för datorn och kabelstammen.

Joakim Eriksson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.