|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag håller på och kollar upp några M3:or bland annat en fullutrustad svart 98:a som gått 8800 mil. Pris 247000:- levererad från tyskland, bestiktad och omkodad inkl 3 mån garanti. Är det lite i överkant? | |
|
Det beror på skicket, Jarls Bilservice utanför Helsingborg har en M3 -97 cab (svart) ca 7000 mil som du säkert får loss för 235000:- med 12 mån garanti! |
|
|
Den här kanske kan vara nåt: BMW M3 Coupé Årsmodell: 1998 Mätarställning: 8.800 mil Färg: Cosmossvartmet Karosseri: Sportkupé Pris: 232.000 Info: Klimator, rött skinn Mugellorött, 4 airbag, fällbart ryggströd, stolsvärme, nackstöd bak, vita blinkers 17" hjul, full dokumentation, Öppet köp och tre månaders garanti. Försäljare: Processanalys AB, Boden tel. 0921 - 540 00 |
|
|
Jag vill ha svart skinn (jag har sett en med rött skinn men jag tycker inte det ser så kul ut). Någon mer som har lite råd & rön, så är jag bara tacksam? Hur mycket är en PDC värd? Stora & lilla färddator vad skiljer & hur mycket drar den lilla ner på priset? Ola |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.