AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
290

Service ställen?

ma
209
marwel
540ia -93
ÄR det bra/ok att serva bilen på bmw i solna?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jag har alltid fått hjälp med det jag haft problem med där på ett bra sätt. Har dock läst om andra som inte tyvker sig sfått vad de förväntar sig.
Helt klart är att Solna har resurserna och möjligheterna att lösa det mesta inom bilväg.
Mvh
Asken
marwel:
Om du gör en sökning via forumet på Bmw Solna så får du upp en hel del.....både posetiva och negativa.Tror dock att de gör ett bra jobb med tanke på hur många bilar som servas där.

Min erfarenhet där i från är bara god:)

pe
3.381
per_j82
525i -90
525i -93
528i Touring -98
M5 -03
Reservdelskillarna på BMW Solna är jättebra! De kan alla bilar och är väldigt hjälpsamma och trevliga. Däremot snackade jag med en kille på verkstaden angående vindrutetorkarmekanismen på min 525i -90. Han visste inte vad jag pratade om. Jag sa: "Vad kostar det att få torkarmekanismen utbytt på en 5-serie E34?" Han svarade: "5-serie vad?" Jag sa: "Jo du vet BMW har tillverkat en modellserie som heter 5-serie" Han sa: "Jasså ok... Ja du får gå upp och prata med tidsbokningen om detta, här servar vi bara BMW." Jaha?!?!? Jag har ju en BMW För F**! Jag vände snabbt på klacken och åkte hem med hemska ord som flög ur mig!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.