AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
315

Sídokjolar 4-dörrars E30

Vladde
Finns det någon som kan nån bra hemsida där man kan få tag i sidokjolar till en 4-dörrars E30. Skall ha på Riegers GTS pkt men de kjolarna passar bara 2-dörrars (om man vill slippa modifiera om). Så jag tänkte ta sidokjolarna från nåt annat pkt.

Sen undrar jag om det är svårt att få på front o bakspoilers. trär man dem på stötfångarna eller. Hört oxå att man får bygga distansbrickor o skära o forma. stämmer det eller passar dem perfekt?

Tack på förhand.
MVH Vladde

Be-My-Wife
Det snyggaste tycker jag är ju ett original M-paket isåfall. Finns ett 4-dörrars till salu på börsen...

*it´s better to burn out than fade away*
Länk
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Jag har ett par HARTGE sido kjolar dom är från en 4-dörrars.

Passar dom en 2-dörrars????
Vladde
Det tror jag inte. men är inte säker. 2 dörrars modellerna har längre framdörr än 4 dörrrars. tror att det är där det skiljer

Be-My-Wife
På tal om sidokjolar.
Har nyligen köpt stora m-paketet till min 325,a. Fram och bak har jag monterat men hur gör man med sidokjolarna?
Jag fattar att man måste borra men är det knepigt att få dom rätt? Vill inte borra fel...
Voyce; har du köpt gamla eller nya M-paketet? Köpte du det nytt och var isåfall? Det var väl inte gratis heller gissar jag...=)

*it´s better to burn out than fade away*
Länk
Wicked: i och med att jag har en 87,a så fick det bli det gamla. Köpte det inte nytt utan begagnat. Köpte det av en kille som plockade isär en 325tic. Behövde inte ge så mycket plus att det var lackerat i samma färg(diamantsvart) så det var bara att börja montera.
Fick det rätt billigt: 3200:-(inklusive lackade stötfångare)
Men det kan väl både kosta mer och mindre, beroende på skick.
Fast mitt var i mycke bra skick.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.