|
Sida 3 av 12
|
|
|---|---|
| tja det tar väl en ungefär sådär fyra sekunder som min namne Magnus Uggla sjunger..... jaha det var inte det ni frågade efter.......*S* | |
| 325:an har gjort de på 7,9-8 sek...!! | |
|
5,2 enligt GPS Länk |
|
|
MNS_M3...hmmm ..du ska ha 5.6 enligt fakriken. Såg att du hade byt avgassystem till Hamann men kan det verkiligen ge hela 0.4sek bätre tid på 1-100? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
2 sekunder blankt. Denna tråd är ju helt meningslös! är det SÅ viktigt hur fort man kommer till hundra?? Eller jag kanske håller på att bli gammal.... :-/ |
|
|
nä men läs rubriken.... kan vara roligt att se hur mycket det diffar mellan tidtagarur/hastighetsmätare och riktiga tider... |
|
|
eller rättare sagt första inlägget |
|
|
zzzz.... va trött jag blir inläggen hamnade i fel ordning! |
|
|
deejaywasp: jag förstår hur du hamnade i över 1000 inlägg : bara i den hr tråden har du kört trippla inlägg på alla dina svar....? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Gnäll gnäll :) |
|
|
He he,, det stämmer du..... såg det nu.. |
|
|
Ojdå nu hände det igen :) |
|
|
Z3c 4 ever! Jag har filter,hamann systemet och mappat bilen. Länk |
|
|
Typ 5 sek på isen med dubbade däck hehe Testa att växla 1-4:an på asfalten oxå, kanske funkar. =) |
|
|
MNS_M3: har du hela Hamann system ända från motorn eller bara från katten? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Stavros: Vad var det där för nåt då :) |
|
| gäääsp väck mig när det gäller 100 till 250km eller så.. | |
Bimmer7er |
0-100, har inte mätt, men jag undrar varför min 4.0L är snabbare än 4.4L (E38), har JWR-chip men det skall väl inte göra nån större skillnad. /// Bimmer7er |
|
Ungefär 15 sek med sommardäck men jag förlorade lite i starten också så lite snabbare går den..... BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
En till som inte sover.. Bimmer7er: Vaktar bilen eller? :D BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.