|
Sida 2 av 12
|
|
|---|---|
|
Nä.... Jag har ingen chans ändå.... |
|
|
Riskokaren gjorde prel. 4,2 sek (10 repor) i snitt. 8,2 sek 0-150 km/h. Dock med en mindre intercooler och utan vattenspray. Skall fixa till det i samband med uppgradering av broms systemet. :) |
|
|
deejaywasp: en fråga till ok katen. Tar du bort hela systemet ändå från grenrör i motorn eller tar du bort från katen neråt? ur mycket vinner du på det i rena HK? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Jag klockade i höstas med tidtagarur, 0-100 drog jag till ca110 på mätaren då jag hojtade till så att min flickvänn kunde trycka på stopp, tiden blev 5,4sek, sedan testade jag 100-150 på 3:an och det blev 5,2sek.. Jag vet att man inte får en riktig tid med tidtagarur, men jag ville bara se om bilen gick som den ska eftersom att jag hade vant mig vid den och då kan man tycka att dom känns slöare. | |
|
Hej Tror jag ligger runt 10 sek med E39án. Hyfsat bra tid med tanke på bilens vikt och storlek. Mvh / Wallace |
|
| 8,5 sekunder, bilen är helt orginal. | |
|
En liten bit över 10s på den ena och ett par år på den andra ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
sebbe_bmw |
Wallace: Din 528 sprintar på rätt bra till hundra, enligt BMW ligger den på 7.5 till hundra och det duger! Kör lugnt! Sebbe |
|
Helt Oviktigt!!! : ) Men E24:an drog en Porsche 944 S Idag!!! Hehehe, att folk aldrig lär sig!!! //B |
|
Tigerr |
klockade 525iA i höstas.. 0-100 på exakt 9 sekunder..! :) Kan inte polisen införa ngn plats där man kan bikta sig, och få sina synder förlåtna? ;) Tigerr |
|
Klockade ung 6,0sek. 80-140 på trean 5,2 |
|
|
jag har mätt upp den 1 gång...på en icka rak/slät väg...vid blött väglag och med dubbdäck...då fick jag 11 sek blankt... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Lite besviken att inga M coupe anger sina tider. Har hört att fabriksangivna 5.3 verkar vara för en gångs skull i underkant från vad jag har hört? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Ha-ha Ja! jag är inte så bra på att växla fort kanske...fullgas växlingar tror jag det heter. Ha en bra dag / Wallace |
|
| Jag skulle ut och testa idag, men jag får inte fäste. Vad är fel? =) | |
|
Z3c 4 ever! Jag river det... Jag sågar bort katten svetsar dit ett rör/Sågar bort röret sätter dit katten.... |
|
|
Det är ju bara en gång om året... |
|
|
någon mer som mätt? |
|
Aldric |
10s +/- 0,5 torde väl vara en rimlig gissning när det är tidtagarur i handen samtidigt som man kör som används. Fast med tanke på bilen är det nog mest +0,5, kanske inte så mycket minus .. *S* :) |
^LS^ |
Ska hitta nån som vill följa med och klocka mig så ska ni få min tid oxå. Rantzow: Många. :) = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.