|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ngn som är uppdaterad i det här ämnet? Behöver nya framlyktor, funderar lite på klarglas men hittar som inga? Ngn svensk firma som säljer? Vilka är billigast/bäst? Ser gärna länkar! |
|
|
HOVA COM AB har vet jag. Känner killen som har firman och han har nog två set hemma. Minns inte pris men dom borde finnas på deras hemsida Länk Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Länk 3795 riksdaler...dom kallas "E34 Angeleyes Krom" men jag antar att man får det man ser på bilden, dvs. hela lyktorna? |
|
|
Säger bilprovningen nåt om såna lyktor? Visst ska de gå bra genom besiktningen? |
|
|
Det ska nog gå bra ja. Det står ju "E-märkta", då ska det aldrig vara några problem... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Dom va väldigt nogranna med att ta hem E-märkta framlampor så dom klarar svensk bilprovning. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
pob |
Passar E34:ans strålisar på E30? Det bor dom väl göra? För det är väl samma storlek på dom?! /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
Tror att dom ska göra det. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Ingen som har bild på e34 med dessa strålkastare monterade? Skulle vare roligt att se hur de blir medans man sparar ihop slantarna :) |
|
|
Lyfter inlägget lite. Är på jakt efter bilder på en E32/34 med Klarglas strålkastare. Finns ju två modeller Länk & Länk Har sökt som bara den efter bilder på bilar med dom monterade. Har fått ett halvljusglas spräckt så kanske lägger till lite och köper klarglasstrålkastare och klarglasblinkers. Taksam för bilder. Mvh Thomas |
|
|
Jag har dom monterade på min bil Vet inte hur man lägger upp bilder här men jag kan maila till den som är intresserad! |
|
| Hej e34briliant! Ja lite bilder vore trevligt =) Maila gärna blomman76@msn.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.