|
|
|
|---|---|
storken25 |
Hur får man bort dom listerna? Jag tänte lacka dom i matt silver. Är det någon som har provat att lacka dom? Kan ju inte bli sämre än vad det är! Det förstör verkligen hela bilen med ädelträ! USCH TVI BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! |
|
Varför inte köpa förkormade interiördelarna på BMW? Jag skall se om jag hittar prislistan till de. Ang plocka bort listerna; sök. :) /J |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Din bil som är så Schnitzad för övrigt finns det inget sådan inredning till din 528T?? MVH Hasso Länk |
|
Rekomenderar inte att lacka de befintliga panelerna. Bättre då att,som ovanstående inlägg säger, byta ut dem mot nya i rätt nyans. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
storken25 |
Och grabbar! Jag får köpa ny då. Finns inte det NFS................. Skall kollas omg! Ha det. |
storken25 |
Nofx16: Jag känner en kille som har ett företag som heter Vinylmakeup, han påstår att han kan lacka dom. Kolla gärna in dom på webben. www.vinylmakeup.com Kan trolla till det mesta. Hör av er om ni vill ha något gjort.....kan nog fixa bra priser. MVH |
storken25 |
4880rk på NFS.........kan nog lacka dom billigare......... Skall prova på baksidan på en list först! |
|
Varför inte byta dom med någon som vill ha träpaneler M5 E39 ägare till exempel så slipper du lacka, själv är jag nöjd med mina träpaneler i svart björk. MVH Stephan |
|
storken25 |
Ja, det har jag inte tänkt på! Men finns det verkligen människor som hellre vill ha trä än borstad aluminium????? |
|
Klart som fasen att man hellre vill ha ädelträ än aluminium... alu-look ser ju billigt ut! aldrig mer Audi! |
|
|
mackett, Smaken är som baken. Jag skulle gärna vilja ha aluminium istället för trä. Tyvärr skulle det nog inte passa så bra ihop med en sandbeige inredning. /J |
|
|
Ja! Finns det kanske nån som vill byta aluminium inredning mot min i svart trä? Den ser rätt snygg ut tycker jag, men inte med min inredning, den försvinner helt i min svarta inredning. Aluminium skulle nog lysa upp mitt interiör lite, även om det skulle se billigt ut... BMW 4ever Länk |
|
|
Skämt åsido...om man nu skulle lacka om sina standard lister i aluminium- eller titanlook, ska det inte vara matt finish då? Det blir nog svårt att få det som original?...Eller? BMW 4ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.