AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
20.920

Uppkörning är för hårda?

Sida 7 av 9
cdabox:
att en del ungdomar kör ganska friskt har ju inte med uppköringen å göra,även om de skulle bli hårdare uppköring så skulle ju inte folk köra lungnare bara för det...om man nu kör fort har ju de ingenting me om man kan köra bil lr inte

Nisse:Grattis!!
själv kör man upp i morgon!!
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Grattis Nisse!!!
Vi får la ta en cruising i Kungälv nån dag nu då, hehe ;)

LazerEye: Nåå, klarade du uppkörningen? :)
nä tyvärr!! så de blir 3:e gången gilt nästa gång...
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
LazerEye: Ja, jag läste om det... Förjävligt. De som håller på sådär borde mogna några år så de kan beärska sig själva, tänk er sådant folk i trafiken!

Tompa: Ja, jag är inne i Kungälv så gott som varje dag!
Annars hade ju en BMWpower-träff i Göteborg inte varit fel! Men det har ju diskuterats i en annan tråd, så det ska jag inte ta upp nu!

Aleks
Bmw 328iT -96
Vad kuggade du på lazereye????

Landskrona är den stad i sverige som på kortast tid gått från väldigt fin stad till GHETTO.

Stackars man...

mvh
Tigerr
vad hände i Landskrona..?

Tigerr
Aleks:
Första gången kugga ja på att ja såg fel på ett vägmärke och denna gång att ja bytte fil för sent i en rondell...tycker själv att de inte är så stora saker men....

Tigerr:
Va en kille som skulle köra upp och missa,va 3:e gången och då blev han tokig och misshandla uppkörningsläraren...helt tokig kille asså!!
undrar när han får köra upp igen!?
Tigerr
LazerEye: tjaa.. förhoppningsvis inte alls!

Tigerr
LazerEye:

Börjar bli lite sugen på att sticka ut och bränna eller? Fast det kanske du gör ändå ;)

Lycka till nästa gång!
K.Kierkegaard:
Usch ja!! är hemskt sugen på att åka ut å sladda/bränna me bilen nu när de är så mycket snö....brukar åka till en flygraka å köra lite,kompisen kör dit....så man får iaf sladda lite..:)
Tigerr
LazerEye: Fyyy! *knäppa på näsan* Inte köra bil utan körkort! :P
Jag vill ha min X5..! måste vinna på bingolotto på lördag.. Håll tummarna! ;)

Tigerr
Tigerr:
På ett flygfält spelar de ju ingen roll,är ju ingen allmän väg,sen är de ju inte så stor risk att farbror blå kommer heller....
Håller tummarna för dig på lördag å vinner pengar så du kan köpa din X5:a..:)
Tänkte bara säga det att jag fick körkort idag! :))))

mvh / Richard

Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Grattis Richard, en vecka efter mig :D
Kör lungt! (fast det är svårt med en BMW)

Efter att ha kuggat på min uppkörning idag så måste jag säga att iallafall den här provaren var överdrivet petig... skälet till att jag kuggade var tydligen att jag på landsväg "korrigerade för mycket med ratten" istället för att "låta bilen köra sig själv"... trams.
Oakman : Haha den var fan bra.. Kunde han säga det till dig utan att skämmas??

Jag har fått den uppfattningen att vi killar alltid (nästan) kuggar en gång och sen tar det den andra gången? Alla mina kompisar jag känner (killar) har tagit det på andra försöket.. tjejerna jag känner tog det på första. (förutom min syrra som skvätte ner en tant hehe)..

/Jimmy
Länk

Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU!
Oakman
Hehe, tjaa han verkade då inte direkt skämmas, han gnällde som bara den... själv tycker jag att körde helt ok dvs jag bröt inte mot några trafikregler, jag manövrade bilen bra o hade kontroll över den hela tiden, jag var uppmärksam, saktade in inför faror osv, men han verkade onekligen leta efter minsta lilla fel...

Jo en sak till: I en cirkulationsplats så blinkade jag INNAN jag kollade döda vinkeln, och inte tvärtom... fy mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.