|
|
|
|---|---|
|
Finns det?? | |
|
Det har säkert gjorts krocktest för länge sedan när modellen var ny, men om man kan få tag i det nu vet jag ej. Tyska auto motor sport brukar ju krocktesta i alla fall alla tyska bilar, så det borde ha gjort något test någon gång. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Alla bilar som säljs är ju krocktestade, men jag vet inte var man kan hitta resultaten... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Du kan ju börja att söka på den här sidan. Om inte annat så finns det kan ske länkar om tidigare tester : Länk Mvh. Patric Länk |
|
|
Har søkt på denne side også på nettet uten gode resulterer,din link hjalp heller ikke |
|
|
Mig veterligen har aldrig E32an kraschtestats oberoende, E34 däremot körde Tyska AMS i muren "nr 19/90" med mycket bra resultat trots avsaknad av airbag och E32 är inte farligare. Sidor med krocktestresultat. Länk Länk MVH Stephan |
|
| Bensintank placering fick negativa omdömen när E32 var ny vet jag. | |
|
Hvor jeg spør er at ,nå har jeg sett på mange krocktester se link:Länk og BMW har fått både god og dårlig resultat på testene. Men som sakt ,jeg har ikke sett noen test av e32.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.