|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Bimmer7er |
Hur ser era BMW-skrivbordsunderlägg ut ? Så här ser mitt ut: Länk /// Bimmer7er |
Bimmer7er |
Om länken inte funkar så kan ni skriva ett mellanslag efter webbadressen och testa igen. Då funkar det :) /// Bimmer7er |
Bimmer7er |
Och tryck Enter. /// Bimmer7er |
|
Ser helt ok ut. Letar efter en bra bild på E38. Får inte vara för mörk. Gillar ljusa bilder och inte för mycket "krims krams" runtomkring. |
|
|
Min flickvän gjorde en till mig som jag har haft sedan urminnes tider: Länk |
|
^LS^ |
Hej Vilket slöseri på RAM!! Men OK då, snyggt... :) Själv kör jag med den röda E30:an som brukar synas ibland på denna site. Det räcker. :) = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
Bimmer7er |
Jag har RAM så det räcker och blir över :) /// Bimmer7er |
|
wolv: Din flickvän har ingen tvillingsyrra? _____ Micke Länk Länk |
|
Renstark |
Snygg bild, men vad heter det där stats programmet och det som gör att du hade tv-tablån? Det var nästan grymmare, har inte sett det till windows. |
|
Misstänker att det är Samurize Länk |
|
Tigerr |
Tröttnade på BMW X5, så nu har jag en rättså trevlig bild på Jennifer Love Hewit! :) Om ni känner för att förnya er så traska in på www.desktopgirls.com - Modeller och så, inget porr..! eller www.hebus.com - Sjukt mkt "popup" reklam, men här finns allt från TVserier till pansarfordon representerat som wallpapers! :D Tigerr |
|
Hehe, jag har Porsche på skrivbordet... Länk Den bilden är en av 6 som byter varje dag. |
|
|
jag är lite av en allätare :) Länk "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
jag är lite av en allätare :) Länk "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Har just nu en jävligt snygg bild på en M3GT E36... Brukar byta mellan olika BMW modeller... Oftast blir det E28 och E30... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jag har en M3-bakdel (E36) som bakgrund! Nån som vet nåt bra filarkiv (förutom bmwpower's) med bakgrunder på BMW och andra bilar?? MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Micke: Nej, tyvärr har hon bara två "vanliga" systrar men de är båda upptagna. Kom att tänka på en annan sak, fick du mitt "Japp" SMS i torsdags? Hade skrivit det, men kommer inte ihåg om jag fick iväg det.... |
|
|
wolv: Nope, jag fick inget så jag trodde att det inte blev något men nu ser jag att du handlade. _____ Micke Länk Länk |
|
Tigerr |
Nisse: www.hebus.com massa bakgrunder, bla 2 arkiv med BMWbilar! :) Tigerr |
Bavaria |
Jag har en väldigt snygg bild på 3 generationers m5:or stående i snygga vinklar. daytonaviolett e43:a, röd e28:a, silverblå e39:a. tror det e en reklambild från M. |
Bavaria |
e 34:a---skulle det vara |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.