|
|
|
|---|---|
|
Hej! Blev lite upprörd när jag fick min inbetalningskort till bilförsäkringen. Har som ni ser en bmw 320-97 helförsäkring med merförsäkring. Förra året betalade jag 2600kr, för 2003 kommer min bilförsäkring kosta mig 3300kr. Detta är en 6mån. försäkring. Jag bor i småland, en del kan väl tycka att det är väl inte mkt jag betalar, vet att ni som bor i storstäderna betalar mer än vad jag gör, men min tanke är ju den att försäkringen går upp 1400kr om året. Hur mycket har eran försäkringar gått upp? Det skulle vara roligt och få höra... | |
|
Det där var väl inte så farligt... Kolla här. Länk _____ Micke Länk Länk |
|
| beror mycket på vilket försäkringsbolag man har också... | |
|
Japp. Jag bytte till Länsförsäkringar och sänkte min "nya" premie från 9700 till 5100:- Det lönar sig att ringa runt... _____ Micke Länk Länk |
|
| Micke: Är det en helförsäkring?? | |
|
Självklart. _____ Micke Länk Länk |
|
E28:an |
Jag betalar 3600:- helförsäkring för min 528i Länförsäkringar Ta vara på dagen =åk BMW Mvh Thomas |
|
SOckenbolagen jag har skulle göra en höjning på BMW,AUDI,Merceders så nu ska de höja min försäkring från 9000:- helåret till 19000:- helåret på 540:in, snacka om sjuk höjning. Värt en titt?!? Länk |
|
|
Hej lazereye! Jag har länsförsäkringar. Full bonus med 16 skadefria år. Lustigt oxå att premierna (klasserna på bilen) inte gått upp men ändå går priserna upp på trafik,delkasko,osv+merförsäkring. Länsförsäkringar anser att de har haft ökade kostnader på personskador därför går bilförsäkringarna upp. Men hur hänger det ihop att premierna inte går upp, och att bilförsäkringarna stiger? Vad säger ni? |
|
|
har länsförsäkringar. betalde 3600kr för året som gått. fick nu att jag skulle betala 4800kr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.