|
|
|
|---|---|
|
Kan inte hålla mig, det är en evig diskussition om hur långt bilen gott,att det är bättre att köpa lite mil, än långa. Bullshitttt!!!! Det viktiga är skick/ skötsel/ service och få ägare. Det värsta för ex en motor och drivlina, är start ögonblicket framförallt när det är kallt Oftast lite mil ( statskörd)är det bra ( broms/start etc. Det bästa för en motor ink drivlina är att gå dygnet runt, förutom service oljebyte etc!! Mellan 1993 -1998, hade jag en 540 körde 28000 mil, bytte normala slit delar, motor/drivlina tipp topp. Har idag en 528-98 har kört snart 20000 mil, går som klocka!! | |
borro |
Vad sägs om en 518i `85 som har gått 397780km och kamaxel som ny? allt är org. i motorn och har inte ens rört packningar utom oljefilter. CO halt på besiktningen i maj hade 0.5! Det enda felet är lite röst... är det konstigt efter alla mil? |
|
En kompis hade en 318i -86 som hade gått 35000mil innan den skrotades pga. ROST!!!! motorn gick som en klocka.... //Cosmos |
|
| Jag vet en 530i -89 som gått 60.000 mil (men då var den enligt uppgift ganska slut)! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.