|
|
|
|---|---|
|
Som framgår av nedanstående tråd så var jag igår in på BMW Smista Stockholm (den anläggningen nya mitt emot Sätra) för en genomgång inför SBP på Tisdag. Det var GOODWILL-delarna jag ville kolla. Det här handlar alltså om en importerad 328Ci/00:a som just passerat 8.000 mil. Trots detta så kollade man s-leder, bärarmar, bakaxel & annat som faller inom deras goodwill-policy och gjorde dessutom en fullständig förbesiktning i enlighet med bilprovningen. ** Ellogen ja? Den består i ett stort tack för det possitiva bemötandet och inte minst DET KOSTADE INGENTING! Slutligen: Bilen, ja den var felfri och hade de nya bärarmarna etc. Ref tråd: Länk _________________________________ Länk | |
|
Det var ju schysst, om de bara alltid hade ett sådant bemötande! /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gratis är gott:) Synd för dom att din bil var felfri så dom inte kunde skinna dig på nån reparation utöver goodwill. det är nämligen det verkstäderna är ute efter när de har sådana här erbjudnaden. Hoppas bilprovningen är av samma åsikt bara:)) MVH Hasso Länk |
|
Ja tänk om BMW i Luleå haft samma trevliga bemötande, de har som lite svår ibland å dryga om man så säger.... Men de låter bra att de finns BMW återförsäljare som vissar den rätta sidan..... MVH Kråkan |
|
|
Smista ? Du menar säkert Bilcentralen i Segeltorp. Håller till fullo med dig ang. deras bemötande. Har bara kommit i kontakt med reservdelspersonalen (iofs.samma som bokar service). Och de är het underbara i sitt hanterande av kunder. Oavsett om du handlar en plastbricka för 10:- (med en massa sökande i ETK) eller en startmotor för 2500:-, så bemöts man lika possitivt. Mvh. Patric Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.