AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.713

M3 LÄPP?????????????

sp
45
speeeeep
BMW e-36
Tjenare alla bmw drivers! Jag undrar en sak över en så kallad "m3 läpp" som man kan sätta på spoilern där framme på bilen, har sett det på vissa m3:er, men jag har dock ingen sån men skulle hemskt gärna vilja ha en, nån som vet om man kan köpa till en sån läpp och sätta dit på framspoilern, hur svårt är det, hur mycket kostar det?

Tack på förhand! ANTE

jasså.......
sp
45
speeeeep
BMW e-36
..........Nån som har någon adress på nätet där man kan se bilder på dom, och kanske även beställa därifrån??? ANTE

jasså.......
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Kolla på Galleriet och Pär Z´s bil.

Sedan har du en läpp till salu för 900:- i BMWBörsen.

/Edvard
BMW CS # 4503
Jockeee
Testa att köpa den Hos din BMW handlare.
Den kostar 477:-

Bara för att det är en kombi så går det inte sakta....
Jockeee
Det var väl den lilla orginal M3 läppen du menade?.
Eller var det M3 Gt Läppen?.

Bara för att det är en kombi så går det inte sakta....
sp
45
speeeeep
BMW e-36
Jockee---) Vad är skillnaden mellan lilla orginal m3 läppen och m3 GT läppen? Jag skulle vilja ha den läppen som är på denna adressen

Länk

Menar du att denna skulle kosta 477:-!?

jasså.......
warbus
Tja! Speeeeep!
Den läpp du menar är igentligen två läppar!
Den svarta "listen" den lilla läppen är den du köper hos din BMW handlare den andra som är lackad gul har jag för mig är en rieger läpp och den kostar 1995 :- cirka!!

Lars H
sportsbmw
warbus---) Jag fattar inte riktigt, varför måste jag köpa en en "svart list" också? Jag trodde man fick den som den är, alltså att det bara var att skruva dit den.
Hur många olika "läppar" finns det egentligen......?

/ ANTE!

BMW RULES!
Mangemannen
Det finns två "läppar"
Den ena är hela front spoiler.
den som går ut där nere och inte in som på en vanlig bmw e36
Sen kan man köpa denna såkallade m3läppen det är en lite extra pryl man sätter under denna frontspoiler
skit snyggt.

MVH / Magnus
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Det var den andra saken jag köpte till min BMW *skitsnyggt* Det första var naturligtvis den belysta M-knoppen!
M-knoppen är ju ett måste!

/ Rickard!

Tjena! Angående den där belysta M-knoppen. Vad kostar en sådan till en E36? Och vart drar man ström ifrån? Man behöver väl inte "offra" ngn lampa?

Mvh Tobias
sportsbmw
Tjenare Tobias!

Som sagt så är ju den belysta M-knoppen ett måste, det är ju ungefär som att ha en video men ingen tv :)

Jag köpte min på BMW och jag gav 1.225 spänn, det kosta att ligga på topp! Hur man nu drar kablarna kan jag tyvärr inte svara på, jag lämnade nämligen in min bil till stället som importerade den åt mig, och dom fixade det till mig, jag tyckte att det var smidigast så, men om du vill försöka själv så medföljer en beskrivning på hur man ska göra, så det ska nog går bra! Lycka till, och spring iväg och köp den nu!

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Ko
663
Koffe
320iC -93
Tobias!
Spring nu iväg och köp en sån där belyst historia, så kan jag kolla på den (installerad och klar förstås) när jag piper förbi nån dag =) Verkar ju ascool =)

När vi ändå är inne på belysning i kupén... Mina "rattar" till värmen (fläkt, värme och "luftutblåsväljare"(!)) är inte upplysta. Ska det sitta nån lampa bakom som har gått sönder, eller får man finna sig i att famla i mörkret när man vill ändra värmen i bilen?

//Koffe
Klart som fan att man ska skaffa sig en M-knopp :) Funderar på att önska mig en till jul :) Lite udda julklapp kanske men jag blir endå glad :-----) Koffe, min klima lyser bara fin fint :-) Du "ska" byta ut lampan snarast. Mycket ljus i kupén är stabilt så det räcker. Hoppas det löser sig. Tack för svaret "sportsbmw" ;-)

Mvh Tobias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.