|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag undrar vad ni har för erfarenheter från Mhstyling? Hur lång tid det tar för dem att skicka sina grejer? Har tidigare beställt från NFS(typ 2 månaders sen), men det har inte kommit än. Mvh | |
|
Vad e det för saker du beställt om man får fråga??? |
|
| Jag har beställt vita blinkers fram och ögonlock. | |
|
Jag har köp massor av saker av Mhstyling... Kom levererar fort om delarna finns. Har bara haft problem en gång,men det var tillverkarens fel ikke Mickes eller Hasses på MH. Köp av dom...även om dom är någon krona dyrare... // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
ja de ska ju inte behöva ta 2 mån de e ju ganska svgt!!!! |
|
|
Jag väntar på en beställning sedan slutet på November.... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Jag beställde 25mm spaceplattor till min E30 och jag fick beskedet "1 vecka" i ca: 3 månader, och när jag väl fick dom så fick jag inte ens en "ursäkta förseningen", jag går bara dit om jag inte hittar vad jag behöver någon annan stans. Mvh Andreas |
|
|
Jag väntar fortfarande på mina rullbågar jag beställde våren -02, snart ett år sedan. :( Sen förstår jag oxå att det inte är MH's fel, men de kan bli bättre på att höra av sig. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Jag beställde mina dämpare och fjädrar från MH.... det tog ett tag men som sagt... det är inte mycket dom kan göra något åt det... men dom ringde och sa till att det skulle bli lite senare än vad det var väntat. | |
| Dom e helt okej tycker jag.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.