|
|
|
|---|---|
|
Hje, en dum fråga..vad är det för skillnad på Angel Eyes och Demon eyes? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
|
Ingen, två benämningar på en och samma grej /Dominik |
|
|
Visst är det så att dessa är monterade av BMW fabriken på nya bilar eller är detta styling grej av orelaterade tillverkare? Försämrar inte dessa ljuskäglan? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Z3c 4 ever!: På nyare bilar fabriksmonteras det av BMW, t ex E39 fr o m årsmodell 2001. Har man en tidgare E39 går det att köpa satser både från BMW och andra tillverkare. Såvida man monterar på detta efteråt så får man se det som en "stylinggrej". roadZter |
|
|
Nån sa att dom ringarna som låser med ett blåaktigt sken är demon eyes och dom som lyser vanligt gulaktigt är angel eyes. Men int' vet nå' ja int'. |
|
|
På eftermonterade änglaögon kan man byta färg på ljuset efer humör. Allt handlar om att byta färg på bländaren i ljushuset. /Dominik |
|
|
vad jag har hört så är det som ojay säger. angel eyes = gulaktigt ljus deamon eyes = vitt/blått ljus ------------- ICQ: 43468620 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.