|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nån firma som säljer hårdare bussningar till bakvagnen på M535 -87?? | |
Paap Reeder |
Hej! Jag har monterat dito från 750/E 32. MVH /// Paap R |
|
Ok,hela bakvagnen eller bara bussningar?? jag har monterat bussningen som håller klumpen från E32,bra mycket hårdare än E28:ans!! Passar bakbalksbussningarna till e28?? |
|
Paap Reeder |
Hej! Ber om ursäkt... jag surrade om de främre casterstagsbussningarna. Bak har jag monterat M5:ans excentriska på bärarmarnas yttre ändar samt std på de inre bussningarna. Jag har därmed kunnat justera toe-in bak till -1,5 på båda hjulen. Jag fick ställa mina bussningar i läge 5 av 7 vill jag minnas. Innan Du byter ... gör en 4-hjulsmätning och maila mig skall jag se efter mina värden. Vill minnas att jag hade typ +2 på V och +1,5 på H - d v s toe-out. Spårade mycket. Hade ändå en fabrny bakaxelbalk att utgå ifrån. Att byta bärarmsbussningar med bärarmarna kvar i bilen erfordrar riktiga Hulken- krafter ty presskraften ligger på säkert 70 ton innan den släpper. Smäller som pistolskott. Sedan går det lättare. Du måste skaffa en 19.9 kvalitet tätgängad bult samt en minst 30 mm lång mutter Sedan måste Du ha förlängare till till helst raka blocknycklar ...om du inte är Hulken. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.