|
|
|
|---|---|
| Då var det dags denna helgen med att köra lite vinterkörning... vi gjorde det förra helgen... och det var skit kul... Vi samlas på Coop vid Eriksberg i Göteborg/Hissingen vid 10.45 på lördag... så alla som är medlemar i BMW CS plus nio som tänker gå med är välkommna då... | |
|
Kanske man skall våga sig dit, jag missade det tyvärr förra helgen. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
räkna med att jag kommer, då jag också missade förra lördagen... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| S 328 R: Är det körning med egen bil eller finns det bilar som är rustade för ändamålet? | |
| acey: det var körning med egen bil... Jag måste säga att det var rätt bra upslutning... kul att det kommer lite folk på våra evenemang | |
| Okej härligt! Hade varit kul att komma men var på affärer söderut. Kul att det är bra uppslutning så det kan komma flera liknande evenemang i framtiden. | |
|
Jag siktar på att åtminstone kunna medverka vid er kommande West Tour (Sydschleife Ripoff) :-) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| nofx16: Jo, vi vet att det är lite ripoff.... men tyckte att det kunde vara kul.... så vi är i full gång och planerar för denna aktivitet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.