|
|
|
|---|---|
|
växelväljaren för automatlådan består juh som bekant av silvermålade tecken.. bmw har väll tydligen tyckt att det räcker med indikeringen på instrumentbrädan! personligen så tycker jag att det är en smula irriterande att i mörker inte kunna urskilja vars man har spaken..speciellt tjejen gnäller på detta facktum själva tecknerna sitter ju på en löstagbar plastlock.. kan det vara så att det finns att köpa nå´n form av extra tillbehör i form av ny täckbricka och belysning för växelväljaren? eller är det nå´n som försökt lösa detta på nå´t annat vis exempelvis passar växelindikerings täckbrickan från nå´n äldre bmw som inte har visningen i instrumentet? kanske man kan på så vis knåpa ihop något eget? //Dogge | |
|
Jag har tänkt på det med! det största frågan är om det finns täckbricka med genomskinliga växelväljarläge so jag ha på min 2,3,4,D,N,R,P....om det finns så sk jag fixa detta själv! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ingen som har haft lösning på detta?? Vet någon om det finns genomskinliga växelväljarelägen?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.