|
|
|
|---|---|
|
Jag har frågat förut om M3 vingar men fick inget riktigt svar + att jag inte hittar tråden heller.. :) Hur många olika ORGINAL vingar finns det till E36 M3? Jag vet av 2 st, den ena är den som finns både med och utan bromsljus, ca. 20cm bred och 10cm hög (mätt från baklucka upp till undersidan av vingen). Den andra är den som sitter på M3 GT. Finns det ytterligare en M3 vinge som är ca. 10-12cm bred, 5cm hög och med en "förhöjning" längst bak, uppe på vingen??? (ungefär som att man lagt dit en 1x2cm list) altså en väldigt liten vinge, ungefär likadan som den som sitter på vanliga E36erna, bara lite bredare och med den där förhöjningen. Jag har aldrig sett någon sån här på nån M3'a förut, bara dom två jag beskrev först. Så, är detta en ORGINAL E36 M3 vinge?? PS: vet att det är en riktigt kass beskrivning men ja gör så gott ja kan. :) | |
|
Jag kan ha fel men som jag förstått det så finns det bara en orginal m3 vinge och de är den som sitter på gt:n. Den andra vingen du beskriver låter som m-technic vingen med bromsljus, satt en sådan på min förra bil ser ut såhär: Länk Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
| OK, det är kanske inte en M vinge men finns det en orginal BMW vinge som ser ut så där?? Finns det inte nån liknande till E30'n?? | |
|
Om vi pratar om vingen som var på min e36:a så ja de är en bmw orginal vinge, fabriksmonterad var den med om ja inte missminner mig. Någon liknande vinge till e30 har jag aldrig sett. Prsiet för vingen är 12 papp + lack har jag för mig. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
| Glöm det här. Va inne på BMW idag och dom hade aldrig sett vingen förut! Blir så otroligt less... | |
|
Vad för vinge hade inte bmw sett innan? Om du menar vingen på e36an (min förra bil) så finns den i bmws tillbehehörs katalog. Har du någon bild på vingen du menar? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.