|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha större bromsar fram och bak på min 325e 1986 Någon som har förslag på vad som passar ???????? | |
ant |
beror ju på vad det får kosta.. hör med pean sweden. Länk skriv in en förfrågan på deras hemsida så ringer dom upp dig eller ring dit direkt. du kommer få ett mycket bra bemötande. jag har varit i kontakt med dom och dom är mycket bra att ha att göra med. dom har movit bromsar vilket gör att du kan få 320mm bromsar eller var det kanske 330mm? kommer inte ihåg. men det du vill ha på din bil finns troligtvis där. ========== Länk |
|
Vill man ha grymma bromsar och pengar är minsta problem finns ju movit. Länk Annars har bildelsimportenbra pris på t.ex Zimmermanskivor och så kan man komplettera med reddot, ferrodo eller ebc-belägg. Bättre än original iaf. |
|
|
Endast det bästa är gott nog - köp Movit. :) De har ett kanonfint kit med 322 millimeters skivor, 4 oks bromsar, split block med mellanstora klossar. Du kommer INTE ångra dig om du köper dem. :) |
|
|
Tja, jag har ett par ALPINA B6 (?) ok (med stålslangar) + skivor liggandes... de är lite slitna men är nog OK. Skivorna är 296mm (Ventilerade) jämnfört med orginal 260... Kräver minst 16tums fälg... Mikke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.