|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
vad kan en sån vara värd? Behöver ny lack. M-paket monterat. Kryssekerfälgar från en bmw 540 monterade. Sänkt. Massa extradelar, en 520motor med låda, kardan bakaxel avgassystem och allt... Komplett extra inredning, tonade rutor. Extra medföljer runt om. Ej besiktigad, en skattad. Larm monterat, c-lås. Dimljus, varvräknare. Vad kan en sån vara värd? Jag som skall sälja... förväntar mig inga jumbosummor... E28, REAL power for REAL men! |
|
Är den obes o oskattad är det inga stora summar vi snackar om. M-paketet är ju i princip mer värt än bilen då ;) Tror nog du kan få ut 4-5000 kr om du anstränger dig. Mer om den är besiktad. Folk i allmänhet är rädda för obesiktade bilar. När jahg sålde min gamla 528i tog jag bort delar av m-paketet och sålde separat och det var det värt. Fick på så sätt 3000 extra som skulle kastats i "sjön" annars. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
518i slow mobil |
jo... ska sälja mitt m-pak! sen får jag se... kanske säljer allti delar på den... har ju som sagt en hel extra bil att "plundra"... E28, REAL power for REAL men! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.