|
|
|
|---|---|
zaza |
är det nån vet vad innerspegel kostar som är avblänbar |
|
BMW ;-) Sen beror det ju på om du redan har en, för det behövs eldragning. Kan iofs vara förberett, men det vet jag inte. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
En sån skulle jag behöva! ;-) Ingen som vet vad en sån kostar? eller var de finns? Din Bmw är som din kropp, den behöver uppsöka verkstan ibland. Mvh:FrIIk |
|
|
Tja, BMW har dem som originaldelar. Om de kan monteras i samtliga modeller vet jag inte. Pris till E46 ligger på ca 2000kr plus en kabelsats på ca 200kr. Mvh |
|
|
Hej! Jag köpte en på skroten för 50:-! (Undrar om dom visste att det var en självavbländande?!) Vad gäller elen så kan man ta plus från belysningen under solskyddet om det inte är fördraget. ( det är bara spänning där när billyset är på) Är någon intresserad av vilka kablar man ska använda på själva spegeln så kan jag kolla upp det. Jag kommer inte ihåg vilka färger det var nu men jag vet att det var tre kablar man skulle använda, och det fanns sju in i spegeln! Mvh Janne |
|
zaza |
m-julle det skulle vara bra om du kunde kolla kablarna, o förresten hur gör man med larmet isf? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.