AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
687

Någon här som skall till Spa ?

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Vi är ett gäng på 7st(4 från Stockholm och 3 från Karlstad) som skall till Spa för att se F1 live. Vi kör 2 bilar ner med start onsd. 29/8, en 740-E32 samt enM5-E39. Kul att veta om fler var på väg åt samma håll.
mackan325
Nej men jag var där varje år då jag bodde i belgien, fantastisk stämning men loppet ser du bättre hemma på tv'n. Ta med rejäla hörselskydd, det skärande ljudet när man varvar ur en F1:a är inte direkt nyttigt för hörseln....
Visa användare
472
w9816
D7 -??
Håller med dig mackan325, stämningen är fantastisk på ett formellopp, men det kan vara svårt att hänga med vad som händer så det är en fördel att sitta nära en big screen. Har varit till Hockenheim och Barcelona tidigare, nästa månad bär det av till Indianapolis...härligt!!! Roligt också att BMW-Williams klarat sig bra!
percy
Har funderat på att åka ner till Spa.Men var köper ni biljetter?Jag har bara hittat pktpriser med hotell och annat.kostar duktigt...Undrar inte bara över Spa.utan
andra Banor oxå.Tex Hockenheim,Silverstone

Visa användare
472
w9816
D7 -??
percy: www.gpticketshop.com
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

99,5% av alla läktar platser är slutsålda. Enstaka går dock att köpa. Bronze (ståplats)biljetter finns det dock gott om fortfarande. Samtliga biljeter köper (billigast)man i kassan vid Circuit Spa-Francorchamps. Boendet kan det bli knepigare med efter som det är mycket större städer inom en 10 mils radie runt banan så skall det inte vara helt omöjligt. Vi köpte våra biljetter samt bokade hotell redan i slutet på januari. Bronze biljetterna kostar i dag ca 1600 för hela helgen. Skall bli helkul att se när Raffe kör skiten ur sin BMW-Williams
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.