|
|
|
|---|---|
| Har fått min BMW 520 från 1990 som gått ca 21000 mil totalkvaddad av en äldre man med keps... Vid inlösen fick jag 40000:- av försäkringsbolaget. Tilläggas bör att bilen inte har ngn utrustning utöver taklucka, dvs inga elhissar, ingen ac, ingen abs och däcken var regumeringar på plåtfälg. Visst är detta skäligt - eller i varje fall inte för lite... | |
|
Du bör vara MYCKET nöjd. Jag skulle uppskatta din bils värde till 22-25.000. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Du vet möjligen inte var kepsmannen bor och om han skulle kunna tänka sig att sätta tänderna i en 520 till? Du bör vara så nöjd så du skrattar på dej. 40 puckar är svårt bra betalt. Grattis. P.s Köp en lott, nu när du är inne i ett flytstim. Copy |
|
hogbergs |
Håller med du ska vara mycket mycket nöjd, nu förstår jag var premien tar vägen, nä skämt och sido grattis mvh Tomas |
|
Förutsatt att du inte lämnade guld för 15000:- i handsfacket så var det kanon! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Måste oxå säga att jag är riktigt nöjd över de pengarna, känns som lite lagom plåster på såren eftersom både jag och min flickvän blev rejält omskakade i själva smällen och fick lite småblesyrer.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.