|
|
|
|---|---|
-ZodiaC- |
Köpt mig en skinn-inredning till min bil (535 e34 -88) och det sitter ädel-trä runt om... men när jag skulle sätta dit handsfacket så passar det inte?.. grejjen är den låset kommer längre ner när trä listen sitter där.. så klämmorna i låset "når " inte upp i sitt orginal fäste .. inredningen är från en 93:a så jag vore mkt tacksam om någon med en E-34 -93 (med ädel-trä)?? kunde titta i sin bil :) berätta hur det ser ut i fästet om det sitter någon distans där eller nått ..var på BMW och frågade han hade ingen aning.. hittade inga varor heller.. vore kul å få dit inredningen komplett ;).. tack på förhand.. David. |
|
Hej! Om inte nån annan hinner före så kan jag kolla det imorrn på dan! "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
Jag kan kanske ta ett par bilder åt dig... Inte ikväll men i morgon. _____ Micke Länk Länk |
|
-ZodiaC- |
Okey.. blir mkt tacksam isåfall!... :)) |
| Har kollat lite nu...vad jag kan förstås så skiljer sig fästet som sitter i panelen ( den som sitter i bilen alltså,inte i handsfacket)...jag tycker det ser ut som den är skruvbar och kanske går att köpa på BMW till en 93:a helt enkelt..! | |
markus00 |
jag tycker det är väldigt kontigt att det bara skiljer på vissa 93:or och inte andra min egna M5 inredning är från en 93:a det skilljde inget mellan den och min gammla från 88. //Markus ----- Min bil: Länk |
-ZodiaC- |
aha.. okey.. får väl helt enkelt åka in igen.. å kolla eller kanske ta en kik på skroten? ... tack så mkt!!... |
|
Nu har jag varit och fotat lite. Hoppas att bilderna rätar ut era frågetecken. Ni kan se dom här... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
... klart att MICKE har kameran med sig!!! ;) Som alltid! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Danne: Du känner ju mig... _____ Micke Länk Länk |
|
|
... just det... ;) - H U M A N R A G E - Länk |
|
-ZodiaC- |
hehe nice! :)... men nu fattar jag ingenting... :/... "hålet som klackarna ska upp och låsa i ser juh hel konstigt ut gämfört med min.. det verkar sitta någon slags distans av plast eller metall där?... och även om jag nu skulle hitta en sån så skulle jag aldrig kunna få dit den?.. verkar som om jag helt enkelt får vara lite påhittig å bygga någon egen version.. kan juh inte vara för svårt... tack så mkt iaf! :DDD |
|
Ok, lycka till. Så som det är på bilderna ser det ut på min iaf. _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.