|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon kan rekomendera billiga dvd eller monitorer för montering i bil, om det är svårt att montera. | |
|
Billigare än så här blir det nog inte nytt? (kolla länk) Har monterat detta paket och 12" baslåda i min 320i-94 och med endast en hand eftersom jag råkade klanta mig och skar upp näven och fick åka på akuten då jag började riva inredningen (skulle slita bort den punktsvetsade plåten i ryggstödet mot bagage utrymmet, eftersom jag inte har skisack) för att montera grejerna. Har fixat snabbfäste på både DVD och skärm så jag kan ta med mig prylarna in när jag inte använder dom, hyfsat stöldbegärligt annars skulle jag tro. Du behöver dock en bilstereo som har aux-ingång eller så får du köpa en FM-modulator för att ta in ludet i din befintliga stereo. Länk |
|
|
Skrev visst lite fel... ludet=ljudet :-) |
|
| Köp NRG (Alpine Generalagent Sverige) dvd paket för 10 000 och inge Mds det är deras eget paket men det är jävligt prisvärt | |
| Köp NRG (Alpine Generalagent Sverige) dvd paket för 10 000 och inge Mds det är deras eget paket men det är jävligt prisvärt | |
|
Ring till Ljud oh styling shoppen i linköping.013-106011 Dom säljer ett bra paket för 7000:- tror jag det var. |
|
|
Ska ge dig ett bra tips.. Länk Ska själv beställa ett paket med 7.2" LCD skärm och DVD spelare som klarar ALLT inkl. MP3 för 2300:-. Har snackat med en kille som beställde från dem och det var inga problem.. Tog en vecka att få det. Kostar 300:- i frakt och man slipper momsen eftersom det går via budfirma, inte posten.. Bara att köra på.. Blir dock väldigt interessant att få in det i min Z3 Roadster .. :-) ------ "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A.P.D //Stefan |
|
|
En fråga.. Det där med FM-Modulator .. Hur funkar det.. Kan jag koppla in ljudet från en extern källa (säg DVD'n) till min Stereo fastän jag inte har AUX-ingång eller vad ??? ------ "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A.P.D //Stefan |
|
|
Mailman !!! Det låter ju alldeles strålande billigt, DVD/MP3 + TV för 2300 plus frakt..... Vill du beställa ihop? /Calle |
|
| Kronan ligger lågt nu ser jag, det blir 2300 inkl skatt! Men hur funkar det, kan man koppla slutstegen rakt på DVD:en? så man slipper sin vanliga bilstereo? kan man koppla in en FM tuner på nått sätt då tro?? | |
|
Länk Har en inbyggnads tft för under tusenlappen. men även en hel del annat godis. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Jula.se har en dvd/mp3 spelare för 2800:- och en takmonterad skärm för ungefär samma pris...kvalitet? ingen aning.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.