|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
IoWa |
Varför är det ingen som tror på att det är en m3:a? dom flesta tror att det är en 325:a med M paket. jag måste öppna huven för att bevisa att de är äkta vara. jag menar det står ju inte M power på motorn i en 325:a. kan det vara för att den föra ägaren lämnade in bilen för lackering av back kjolen och mitt listen som går runtom bilen i sama kulör övriga bilen. (Avusblå) |
|
Du väl köra ifrån dem istället. :-) /Micke |
|
|
Vem bryr sig vad de tror? /Manray/ |
|
|
Vill skryta kanske... trist i så fall när åhörarna inte tror honom. Å andra sidan kanske de tycker det vara allför smaklöst att nerstyla en M3 på det vid som många 325-ägare gör.. Inte illa ment. - - Du kan ju återställa den i originalutförande så framstår den inte som en billigt stylad bebabracer |
|
|
Avundsjuka kanske? Destor roligare för dig när du drar ifrån tvivlarna .) Körde med et 324 d emblem på min M3 Coupe, och förvånansvärt många i Sverige gick på det, emn i Tyskland fatat dom flesta och gapskrattade :) |
|
|
Håll med om att det är en 325a istället och be dom följa med på en åktur så dom får se hur 192 BMW hästar flyttar på sej!! =) Mvh Patrik |
|
|
Limma det ett 316i emblem istället! Roligare att dekaltrimma åt det hållet ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Håller med kristian att det är roligare att dekaltrimma neråt :) Annars om du har original avgassystem så kan du ju påpeka att den ena pipan är lite kortare än den andra, 325:ornas är lika långa. ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Folk kan vara roliga, När jag hade en 525 förut med 17" Hartge fälgar, så var det folk som var säkra på att jag hade en 735:a. Totalt noll märkeskännedom=) |
|
|
På min förra 325 hade jag 318 emblem, det var några som trodde att jag stoppat i en M3 motor, haha !! Mvh Patrik |
|
|
Har du inte M3 emblemet kvar på dörrlisten? Länk |
|
| har du en bild på kärran så man får en uppfattning.....? | |
IoWa |
Nej tyvärr har jag ingen bild men det kommer. RICKARD T det finns inget m3 emblem på dörrlisten på en 93:a. POWERKJELL jag kan inte kalla det nerstyling det ser väldigt stillrent å frächst ut |
| Som alla andra har sagt... kör ifrån dom bara.... | |
| IoWa: Det finns visst det på -93. Både min flickväns och min polares -93:or har det. | |
| Instämmer! jag har M3 emblem på sidolister på min "gamla" 93:a! sådeså! | |
IoWa |
varför är det inga på min bil då? kan inte vara orginal listerna kanske? |
| Det kanske är en 325 med M3-paket?... :-) | |
| Det kanske är en 325 med M3-paket?... :-) | |
|
Precis som att man kan välja bort M3-märket baktill så kan man välja bort det på sidolisterna. Min M3:a har inga utvändiga M3-märken (förutom på orginalfälgarna då...) /Fredrik |
|
|
Var glad att det inte syns så tydligt vad det är för bil. Då är sannolikt inte tjuvarna lika sugna. Du vet ju att det är en M3:a och det känns ju när du gasar så, whats the problem? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.