|
|
|
|---|---|
|
Hej. Var i norra sverige (Luleå, Piteå, Umeå, ...) kan man få sina fälgar fixade, kanter, puts + lack? /Santorinblå 530iA Touring /Länk | |
|
Närmsta trottoarkant funkar bra har jag märkt ;-) Sorry Gunnar - kunde inte låta bli! Jag läste bara rubriken. _________________________________ Länk |
|
Lasseman3 |
Jag har samma funderingar. I dag var jag förbi PulverLine i Skellefteå för att se deras urval av färger. Tyvärr var färgen en aning för grå, den kallades för övrigt gråsilver. Urvalet av kulörer i pulverlack verkar begränsat. Samma sak när jag var förbi Pite Sprutmåleri... Däremot fixar Bergströms måleri i Piteå det hela med billack, så då blandar dom exakt rätt kulör samt avslutar med klarlack. /Lasse |
|
Om du har vägarna förbi Sundsvall så finns det en firma som heter, Kg-Mc Racing som lagar fälgar, dock bara själva lagningen. Har själv erfarenheter av dom sedan tidigare, mycket seriösa och duktiga killar. |
|
|
Laffe: Denna tråden är iofs snuskigt gammal, men visst.. Tänkte fråga dig om du på rak arm kan tala om vart Kg-Mc Racing ligger? Och dom fixar alltså bara skadorna, ingen lack eller så? // Björn |
|
|
Jo rätt gammal :) Dom håller till på Ludvigsbergsvägen, den ligger på sluttningen till norra berget, åk rondellen förbi Park Arena sväng vänster uppe i blinkljuset sedan är det första till vänster tror jag. Nästan i slutet på gatan till ligger det, man får åka ner runt garaget till vänster för att se det. Dom lagar bara fälgar, lackeringen sköts av sundsvallslacken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.