AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
435

Visserligen så gillar inte alla BMW, men tar inte detta priset :)

ZT
164
ZTreCoupe
520d M-sport/performance Touring -12
Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Killen gillar ju BMW i grund och botten, ffa e39, men är väl inte så förtjust i M3 cab. Håller inte med om mycket av det han skriver men måste erkänna att jag imponeras av hur elegant han skriver.

My Bimmer is my mistress
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Hehe kul läsning var det iaf....
Han får väl hålla sig till de engelska sportvagnarna då

Clarkson har jobbat mycket med Tiff Nidell och dom har gjort många reportage ihop (Top Gear). Väldigt ofta kör Tiff något tyskt och Clarksson något Engelskt med Biturbo han är väldigt nationalistisk i sitt biltänkande, Tiff däremot väljer med Hjärtat.
Båda är hur som helst väldigt duktiga motorjournalister med lagom mycket Brittisk humor.

Den som har flest BMW prylar när han dör vinner!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag tappade respekten för honom när han påstod hur överlägsen Jaguar S-Type var över en BMW M5.
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Han höjer ju 5er till skyarna, det är ju specifikt M3 Cab han inte gillar. Förstår inte hur trådrubriken relaterar till det? Eller är ett ovillkorligt älskande av allt som BMW någonsin har producerat det enda möjliga förhållningssättet?

Själv gillar jag bara E38/E65 samt är lite svag för E32 så jag är väl inte heller godkänd då? ;)

Mvh Björn
ZT
164
ZTreCoupe
520d M-sport/performance Touring -12
Smileyn som inte syns i tråden, ska visa att det är lite ironiskt...
Jag var tvungen att lägga med länken eftersom killen skriver helt underbart.
"When will car firms realise that taking the scissors to a saloon car is like removing a man’s spine? He’ll still have a head and he’ll still have legs but he’s never going to win any running races. "

Sen så klankar han visserligen ner på Z3 X5 & Z8 också,
men det kan väl förlåtas ;)

MVH Peter

Som läääängtar till våren...
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Clarkson avskyr cabrioleter. Clarkson AVSKYR sekventiella lådor. Alltså är det självklart att han avskyr M3 Cab SMG2. Det står i texten att han tycker att den vanliga E46 M3 är en underbar bil...

Jag tycker att Clarkson är en bra motorjournalist, och dessutom förbannat rolig. Däremot sjunker han lite i värde nu när jag läser att han (som enda person i världen?) hävdat att Jaguar StypeR skulle vara bättre än E39M5......

Mvh
Kalle H, BMW CS[syd]#5120
____
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.