|
|
|
|---|---|
|
Har hört att en del här på forumet har själva monterat i blinkersen i speglarna. Var det svårt? tog ni blinkerssatsen från en annan bil? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
| Varför vill man ha en BMW som ser ut som en Merceds??? för det är ju precis vad bilen kommer att se ut som när man sätter blinkers i sidospeglarna | |
|
Det liger någontil i det du säger, men det finns ju en hel del M3 speglar framtagna just till BMW. Dem jag såg såg rätt bra ut och utan att man förde tanken til Mercedes. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
man kan ju sätta diskreta dioder istället !!! ******************************************************************************* Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel ****************************************************************************** Önskar köpa m3 front + kjolar inga fantasi priser även oz mito samt el-hiss knapp !!!!!!!!!! |
|
| Visst... det kan säkert bli snyggt... men jag tror att det kan bli lite som att när en Golf sätter på M3 speglar.... enligt mig så är det inte så jätte snyggt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.