AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.655

Behöver hjälp med ALPINA text i illustrator

Sida 2 av 2
M3 wanabe
zeg:

Nu tar du väl i.

Hur många är det som lyder eller går efter de där j*vla copyrigt reglerna, ja inte jag iallafall.

Det är något konstigt med folk ibland, jo en kille som han ovan vill ha hjälp med vecktor grafik och helt plötsligt så kommer en massa dumma komentarer om var ska du ha de så och varför göra så. Ge honom tips om ni har annars håll..............

JimpaStäll: Det är en svår fråga du ställer, jag har läst tre kurser om vektorer och jag kan säga dig att det är inte enkelt. Och om man ska förklar så här på en forum det gör inte sken lättare.

Så mitt tips är att du söker på nätet och de stora Graf sidorna som visar med bild och mycke bra förklaringar, helst ska du låna någon bok från nån högskola.

Lycke till.

Länk
De guldiga strecken är kanske inte det modernaste/snyggaste, Men de ska vara där.

Länk
Cy
97
Cyberoid
Alpina B6 3.5 Kat -89 nr. 176/219
318i(s) -88 VarioValve
528i -85
Cannonball: Var inne och kolla din info lite. Måste säga att det verkar vara en mycket trevlig bil som du har? En fruktansvärt snygg kaross med en riktigt potent motor, kan det bli bättre?! En gyllende kombination måste jag säga. Till salu? ;o)

Cyberoid
Ji
125
JimpaStäll
BMW 335iAM Touring -07
BMW M3 3.2 Touring -96
S 328 R: Jag förstod inte frågan riktigt... undrar du om jag har bilder på inredningen i min bil? Om det var frågan så är svaret att det kommer komma upp så snart jag har monterat alpina delarna och fotograferat hela bilen.

Stay tuned with my car!
Länk
Ji
125
JimpaStäll
BMW 335iAM Touring -07
BMW M3 3.2 Touring -96
Fick en ganska bra bild nu, av en kille på Zatzy.com, som jag skickat till tryckeriet.
Men tack för hjälpen iaf (ni som har försökt).

mvh
/Jimmy

Stay tuned with my car!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.