|
|
|
|---|---|
|
Både TV4 och STV hade reportage från Dallasmässan. Jag tror det var TV4 som hade ett avsnitt om SUV och lite rörliga bilder på X3:am. Interesant lösning på elektrisk opererad backlucka...Dem såg helt OK ut, verkade vara storre än stilbilderna gav intryck av... Annars tyckete jag any nya Audi SUV var riktigt snygg. Fast det är ju klart: Masseratin var ju utan konkurens... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
| Nä, såg inte det... men jag har sett bilder... den verkar väldigt snygg.... läst att det kunde kanske bli en MX3.... skulle ju vara lite coolt. | |
|
Annars lite orelaterat till BMW , men i samma inlägg fanns det en motorcykel från Chrysler med, om jag hörde rätt, 1000 hästar och V12...såg ut som om den kom från rymden och hade 4 hjul...(varje par satt väldigt nära så det var en MC och inte en fyrhjuling...) Annars så verkade X3 komma i paket med 2 st BMW mountain bikes på en urdragbar platform...Jag antar att det var för mässans skull och att det kommer inte säljas så...annars så vore det kul med en BMW mountain bike installerad i bilen... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Ang. MC:n så är det 500 hk och Viperns motor. Det finns bild på den och BMW:n på skvalerbladet (Aftonbladet). Mvh Abbe Länk |
|
|
Kolla här: Länk /Micke |
|
| Jag tyckte X3an var ful. Precis som jag tycker 7-serien är ful. Så det så! | |
|
Ful, ful och ful än en gång...MIN åsikt. Jag har ej kommit överrens med den senaste 7-serien och nu lilla X3:an och förresten nya 5 serien oxå... MVH: Zander |
|
|
X3:an är ju rena styggelsen om man jämför med X5:an ju ! /Mvh Göran |
|
|
E65 och Z4 är oerhört vackra. Jag har nästan börjat få förtroende för C. Bangle faktiskt. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Lika ful som alla nya BMW modeller...*Suck* Hmm... Ärligt talat så är de flesta nya bilar snyggare än BMW's nya modeller... //H Bilen ==(oo=00==oo) Länk |
|
|
Kollade på bilderna på på X3, den ser ut som en förfulad Kia Rio Cinco! Driver BMW sig själva mot en nedläggning pga asful design. e65 är inte snygg, compact en katastrof, orolig för nya femserien...bara e46an kvar som ska ersättas den med om ett par år... Tycker att Wrath uttrycker det bra! /Simon |
|
|
Det är ju bmw -> dyra bilar. Vilket kommer att göra att alla så småningom blir "hjärntvättade" att tycka dom är snygga. Dyrt måste ju vara snyggt, osv.. Och om 5 år kommer alla att tycka att bmw var föregångare, trendsättare och alla andra bilmärken kommer att efterapa bmw. |
|
|
z4an e skitfin tycker jag. mycket snyggare än z3an. enligt min åsikt. |
|
|
Vart är bmw designen på väg??? usch fullibabban.... }( Ägare till 490 friska BMW hästar! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Håller med BMW_M6. |
|
|
Jag har börjat tycka om det nya formspråket! När E65:an kom var jag minst sagt skeptisk men allt eftersom designen fått "sätta sig" har jag omvärderat den. Z4:an är vacker, tyvärr har den lyckats "döda" Z3:an som bara för ett år sen var en av favoriterna... Nya 5:an kommer säkerligen att väcka ont blod hos ett flertal BMWälskare när den kommer. Mr.Bangle lär få mycket skit men jag tror och hoppas att han har rätt i det långa loppet. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Undrar om "värstingmodellen" av X3:an kommer att kallas för X3M (observera ordleken)? Om inte så lär biltidningarna kalla den för det... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.