|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
-ZodiaC- |
behöver inte svara ticco va inne på din sida nice.. måste jag säga =)..... går den bra?.. haft mkt problem? va säger sbp? det kanske är som ni säger.. jag är inget proffs på trimmning... mkt väl så att det inte alls är så mkt.. vore kul å veta exakt hur mkt det igentligen är.... |
|
Zeg: Robert är det du? "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Jag har bara 286 hk i min men den river loss i 130 km/h vid kickdown OBS med odubbade vinterdäck 225/55-16 och så går den bara i 240. Utvecklingen går bakåt hos BMW fan får byta ner mig till 535:a. MVH Tony |
|
|
Ursäkta jag glömde ynka 400 nm. MVH Tony |
|
|
-ZodiaC-: Info. sidan är lite missvisande då jag har skrivit vad jag har planerat till våren :) Under förra året så körde jag med 15T snurra å 0.9 i ladd (orörd motor). //Ticco www.ticco.com |
|
|
playingcrowd: På snö eller torr asfalt? Är det torr asfalt så kanske du ska kolla vad det är som läcker olja mot bakhjulen! =) Skojar.... Mvh Patrik |
|
| Lunken: Jo jag heter Robert... varför undra du?... tycker jag känner igen nicket ditt... | |
| Ååå, vad jag älskar att läsa inläggen som personer som inte har fått sina referensramar flyttade skriver. Jag skulle väldigt gärna också tycka att en 535 gick utav helvete....vad kul och billigt allt skulle bli då :-) | |
|
Zeg: Jag heter igentligen Per och är polare med tosse. 2m lång blond och lagom tjock är mina specifikationer. Kör en kolsvart 320 coupé som låter väldigt mycket. Hoppas det hjälper. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
| Aaa.. =) då vet jag vem du är Lunken... tyckte nicket var bekant... så du kör beemer du å =) | |
| Flåklypa: Man måste ta för vad det är... inte vad det kan vara... jag jämför mot vad fordonet väger och har för kraft... jag har faktist kört hoj jag med och vet hur vansinningt roligt det är... har tyvär inte en egen för min ekonomi tillåter inte det... så jag har bara en bruksbil... men som tur är har min bror den hoj som jag får låna och lugna mitt begär efter acceleration å körglädje :) | |
-BeeMWe- |
Min 535a skjuter iväg som en tok vid 3500 varv, det ska den inte göra orginal? |
Hello Nasty! |
M30 3.5l kommer vid 4000rpm och öser på upp till varvstoppet! Behöver inte vara något gjort med motorn den är ju byggd så från fabrik. Vissa motorer går lite bättre andra lite sämre. Mvh/Henrik |
|
Jag har haft en 535 -88 på den tiden då det var inne med E34:an, tidigt 90-tal, och jag tyckte nog mer att det var en skön långåkarvagn, ingen racerbil direkt om ni förstår vad jag menar... Prova en M5:a så ändrar ni uppfattningen att 535:an går bra.... // Rocco |
|
|
ja du mr Rocco det är möjligt att det inte är lika roligt efter man provat en m5 men du behöver inte säga att då när det var ine med E34 för jag hade kunnat ha vilken annan bil som hälst ink en E46 m3. så var inte självgod och klanka på andra va glad för vad du och andra har för bil.prova du en 360 modena istället så tycker inte du att m3 e så rolig efteråt.;-) Snart 410 hk 622nm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.