|
|
|
|---|---|
E28:an |
Är dom att lita på eller ,tänkte om dom har ärliga bilar som inte har skruvade mätare och dylikt. Tacksam för svar. Ta vara på dagen =åk BMW Mvh Thomas |
|
Om du klickar i rutan "sök inlägg" längst upp i rutan och skriver Påarp så hittar du nog inlägg för ett par timmars läsning ;) M V H Stephan __________ Länk |
|
|
För att fatta mig kort: Allt jag läst om Bilförsäljningen I Påarp är positivt. Förutom den stackare som hade bestämt sig för en bil i Tyskland, åkte ner, bara för att se att Bilförsäljningen I Påarp köpt bilen precis innan. Bilen var i toppskick och killen blev helt bedrövad. //Andreas |
|
| För ett par år sedan så hörde jag mindre positiva åsikter om Påarps men allt jag hört och läst på senare tid har i stort sett varit positivt. De bilar dom tar hem verkar vara hyffsat fräscha och deras priser är ju också därefter. Som vanligt så gäller ju att man lägger lite tid på att själv kolla upp bilen även om dom säger att dom kontrollerat allt. | |
|
Påarps bilförmedling plockade tidigare hem lik, mätarfuskade mm bilar..man fick vara bra blind för attt köpa bil av dom! Men efterhand som verksamheten blev utvidjad så blev bilbeståndet bättre och bättre! Bättre om man köper sin bil...lite mera söder över i hbg i stället! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Har en kompis som köpte en 328 Coupé på Påarps för några år sen. Bilen var fin och gick bra och han fick mycket bra service från företaget med några småsaker som inte var OK vid köpet. Säljaren var en genomtrevlig kille. Att sen bilen började visa upp symptom som tydde på att den gått 10K mil mer än vad mätaren visade är en annan historia... /R |
|
|
"kan man få prova??" frågade jag och flickvännen försynt ang. en E39 "nej inte förän du bestömt dig" var svaret av den sällsynt ointresserade otrevlige säljaren Nästa besök: Efter att ca kl 10 på förmiddagen, helt själv i hallen och i ca 25 min känt och klämt på en E46 ( i vänta på lite assistans/säljintresse) masade den stroppige säljaren ut och sa ytterst otrevligt: " Vad fasen gör du?" så fina bilar?? kanske, trevliga?? nej knappast |
|
|
Köpte en M3-94 där för några år sedan.Fick veta när jag ringde att höger bakskärm var omlackad,men när jag skulle sälja den och gjorde ett M-test på bilen,så visade det sig att hela bilen varit omlackad.Visserligen var det bra gjort,inga synliga skravar eller dyl,så det är väl inte helt säkert att dom visste om det heller..Annars var det inget fel på vare sig personal el. bil.. Tycker personligen att deras bilar är på tok för dyra..men det är ju vad jag tycker.. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.